Soort schroefdraad ?

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
rafkap
Berichten: 58
Lid geworden op: do 12 jun 2008 12:44
Locatie: belgie

Soort schroefdraad ?

Bericht door rafkap »

HALLO,
vooraan aan mijn traktor kun je een trekhaak bevestigen door middel van 4 bouten.
die trekhaak heb ik liggen maar welke bouten moet ik daarvoor gebruiken ?
er zit namelijk schroefdraad in het chassis maar welke schroefdraad is da ?
groeten rafkap!

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Soort schroefdraad ?

Bericht door fergie »

Hello Rafkap,

Op het Internet wordt het continue gebruiken van hoofdletters als schreeuwen gezien. Dus als er geen reden is iets van de daken te schreeuwen aub niet doen.

In een engelse ferguson zit uitsluitend UNC of UNF draad, volgens mij is het aan de voorkant van een 35 5/8" UNC.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

rafkap
Berichten: 58
Lid geworden op: do 12 jun 2008 12:44
Locatie: belgie

Re: Soort schroefdraad ?

Bericht door rafkap »

dank voor je antwoord fergie

ik had vergeten mijn scgift lock uit te zetten .
groeten raf !

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Soort schroefdraad ?

Bericht door fergie »

Hello Rafkap,

Het beste gebruik je tapeinden UNC aan een kant en UNF aan de andere met UNF-moeren en ringen. Is daar niet aan te komen gebruik je bouten.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

hans eshuis
Berichten: 1452
Lid geworden op: ma 29 jan 2007 20:49
Locatie: loozen

Re: Soort schroefdraad ?

Bericht door hans eshuis »

hoi

Zie de link voor de lange versie er zijn ook kortere te verkrijgen;
http://cgi.ebay.co.uk/Ferguson-TE20-35- ... .m14.l1318

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

Plaats reactie