Serienummers

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
richardploeg
Berichten: 364
Lid geworden op: zo 14 aug 2011 16:09
Locatie: Scherpenzeel, Gelderland

Serienummers

Bericht door richardploeg »

Dag Allen,

Ter info. Zoals bij velen is bij mij ook het typeplaatje van beide TE'S weg. Ik heb daarom gewoon het motornummer opgegeven bij de RDW. Eerst kreeg ik een mail terug dat men graag fotos wilde van het serienummer en typeplaatje en anders zou de aanvraag worden vernietigd. Ik heb hier verder niet op gereageerd, alleen een telefoontje gepleegd met het RDW. Zij vertelde me dat er dan een nieuw nummer ingeslagen moest worden. Dit heb ik niet gedaan.

En toen viel gisteren ineens toch een kentekenbewijs op de mat voor de TED, geregistreerd op motornummer. Denk dat het RDW toch inziet dat het anders praktisch onwerkbaar word.
De P3 is natuurlijk weer een vreemde eend in de bijt dus ik denk dat dat lastiger word. Maar ik wacht af en zal jullie op de hoogte houden.
Groetjes Richard.


Ferguson TED P3 1950 - Ferguson TED 20 1950 - Ferguson Butterfly Plough - Ferguson Belt Pulley - Ferguson Subsoiler - Massey Ferguson 3 Furrow Plough - Massey Ferguson 198 Bar Mower

Pa heeft een MF 65 MK1

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Serienummers

Bericht door admin »

Ik heb vorige ook iemand geadviseerd bij het aanvragen van een kenteken bij het RDW.
Hij heeft een aanvraag ingediend en kreeg toen ook het verzoek om foto's op te sturen.
Dat heeft hij op mijn advies gedaan. Na de revisie had hij een nieuwe type plaatjes zonder serienummer geplaatst.
Daarna kreeg hij een kenteken bewijs met een een uniek VIN.
Dit nummer moet hij nog inslaan op het type plaatje.

Mijn advies is toch om gewoon te doen waar het RDW om vraagt.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie