Even voorstellen

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
WFHofs
Berichten: 1
Lid geworden op: do 09 apr 2020 17:02

Even voorstellen

Bericht door WFHofs »

Mijn naam is Wim, ben 53 jaar en woon in de provincie Utrecht. Ik ben in mijn jonge jaren in contact geraakt met oude trekkers en met name Ferguson en Massey Ferguson. Verschillende TEF's, een TED, een FE35, MF35 en een uitblinker, een Ferguson TET staan in de schuur. Mijn volgende vraag: is er iemand die ook een originele TET in zijn bezit heeft ? In Nederland ben ik er nog nooit één tegengekomen. Ik hoor het graag. Vriendelijke groet.

PieterMF30
Berichten: 74
Lid geworden op: za 09 mar 2019 22:58

Re: Even voorstellen

Bericht door PieterMF30 »

Welkom! Als je de zoekfunctie gebruikt kom je enkele berichten tegen. Oa deze van Symen; viewtopic.php?f=29&t=2701&p=11351&hilit=TET#p11351
Massey Ferguson MF30 - 1964

Omgeving Breda

Symen
Berichten: 1047
Lid geworden op: do 26 jul 2007 12:12
Locatie: Drachten

Re: Even voorstellen

Bericht door Symen »

Ik heb inderdaad ook een TET. Wij hebben het daar wel eens over gehad. Ken die van jou van de foto's hier op de site. Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.


Make time for your hobby!

Plaats reactie