Als laatste verkocht en gekocht

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Tony
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 03 dec 2006 19:39
Locatie: Someren

Als laatste verkocht en gekocht

Bericht door Tony »

Aangezien we geen aparte rubriek "wat hebben jullie als laatste verkocht" hebben, plaats ik dit bericht maar hier.
Omdat mijn verzameling een beetje uit de klauwen gegroeid is (voor mijn maatstaven) heb ik begin dit jaar mijzelf de opdracht gegeven om voor iedere nieuwe aankoop ook een verkoop te realiseren. Laatste aankopen waren een MF148 en een hooipers. En daarvoor heeft één van mijn MF35's de tol moeten betalen, en mijn hefmastje onderging hetzelfde lot! Maar ik hoef ze niet echt te missen, mijn buurman is de gelukkige nieuwe bezitter van beide.
Maar ik ben hardleers, toch weer iets gekocht, een Strela hooimachine...... niet moeders mooiste maar wel goedkoop en direct inzetbaar.
Nu weer iets uitzoeken om te verkopen! Ik heb nog een grondbakje en een lichte frees, ik ben bang voor de buurman dat hij binnenkort zijn verzameling moet uitbreiden.

groeten,
Tony
MF351.PNG
(939.08 KiB) 3776 keer gedownload
MF353.PNG
(1.16 MiB) 3776 keer gedownload
MF352.PNG
(1.24 MiB) 3776 keer gedownload
strela1.PNG
(1.19 MiB) 3776 keer gedownload
strela2.PNG
(1.14 MiB) 3776 keer gedownload

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Als laatste verkocht en gekocht

Bericht door admin »

Hoi Tony,

Dat is wel een hele mooie 35 die je verkocht hebt.
En een apart klein hefmastje. Nog nooit eerder gezien.

Strela past mooi achter de trekker. Direct inzetbaar dat is mooi meegenomen.
Kun je zelf je hooi maken voordat het in de baal gaat. :D
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Bert353
Berichten: 754
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 21:30

Re: Als laatste verkocht en gekocht

Bericht door Bert353 »

idd mooi mastje, mooi 35je ook!
zal wel een gelukkige buurman zijn nu? en jij ook, want je zult je 35 nog wel regelmatig zien denk ik?
Groet, Bert

1961 MF 865 (franse uitvoering van de 65)

Bert353
Berichten: 754
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 21:30

Re: Als laatste verkocht en gekocht

Bericht door Bert353 »

Vandaag deze opgehaald, zal goed van pas komen om het brandhout te stapelen, en nog 1001 andere dingen. volgens mij is zo'n hefmastje super handig! deze komt van een oude heftruck af, en is daarna aangepast voor de 3 punthef.
in de advertentie stond dat ze geschikt was voor 250kg, ik dacht anders, maar weet nog niet hoeveel. ik ben nog geen dataplaatje tegengekomen.

gaat 4 mtr hoog, en we zijn eerst begonnen alle loopvlakken van lagers en zo maar eens in te smeren/schoonmaken met een diesel/oliemengsel, en daarna de rollen vetten. van onderhoud hebben ze hier nog nooit gehoord, lijkt wel.

Sorry dat ie achter een anderkleurige trekker hangt, de mijne heeft nog geen cat2 ogen, dus ik moest wat...
Ik ben iig happy!
IMG_2797.JPG
IMG_2797.JPG (214.62 KiB) 3966 keer bekeken
Groet, Bert

1961 MF 865 (franse uitvoering van de 65)

Plaats reactie