Goede voornemens 2016

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Goede voornemens 2016

Bericht door admin »

Beste Forum bezoekers,

Het kost me dit jaar wat meer moeite dan anders om goede voornemens te hebben. Belangrijkste reden is dat de restauratie van AnnaTEFka voltooid is en beter is uitgepakt dan verwacht.
Natuurlijk zijn er nog een paar kleine lekkages te verhelpen. Die staan gepland voor in het voorjaar.

Ook voor je komende show van de KLW in Nijnsel heb ik nog wel wat kleine dingen op het lijstje staan voor de AnnaTEFka stand. Maar dat noem ik nu niet direct goede voornemens.

Misschien moet ik dan maar gewoon eens gaan genieten van AnnaTEFka en zien wat me dat dit jaar weer gaat brengen.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Goede voornemens 2016

Bericht door fergie »

Hello Gerrit,

je hebt nog een ploeg en grondbak om op te knappen, een trekpunt te fabriceren en vermoedelijk nog genoeg andere dingen waar ik nog niet aan dacht. Volgens mij kun je die tussen het genieten door wel doen !.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Goede voornemens 2016

Bericht door admin »

Hoi René,

Er staat nog wel spul te wachten op aandacht.
Daar hang ik geen planning aan voor dit jaar. Hooguit prioriteit.
Ik heb gezien hoelang zo iets geduurt heeft bij de revisie van AnnaTEFka.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie