Nieuw op het forum dus even voorstellen

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Renegade
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 03 sep 2014 21:27

Nieuw op het forum dus even voorstellen

Bericht door Renegade »

Hallo MF-liefhebbers,

Sinds kort ben ik in het bezit van een franse MF135 bouwjaar 1972/1973 (als ik het goed heb).
Mijn naam is Ruud, ik ben 48 jaar en woon samen met mijn vrouw in het midden van Limburg (omgeving Roermond). De leukste bezigheid vind ik sleutelen aan oud spul op 4 wielen. Ik hobby ook wat met paarden maar daarbij vind vooral ik het werk er omheen ontspannend. Hiervoor gebruik ik onder andere een oldtimer Yanmar minitrekker.

Een kennis van mij wilde onlangs zijn MF135 naar het oud ijzer brengen. Ik vroeg hem of ik de trekker over mocht nemen om hem nieuw leven in te blazen. Nu staat hij dus bij mij thuis en ga ik aan het opknappen beginnen. Eerst de techniek helemaal in orde en dan optisch wat opknappen. Het is niet de bedoeling om er een show-trekker van te maken. Zie de foto voor welke uitdaging ik sta
image.jpg
image.jpg (151.41 KiB) 5538 keer bekeken
Ik verwacht dat ik veel technische vragen zal hebben. Daarvoor zal ik graag gebruik maken van dit forum.


Met vriendelijke groeten,

Ruud

hans eshuis
Berichten: 1452
Lid geworden op: ma 29 jan 2007 20:49
Locatie: loozen

Re: Nieuw op het forum dus even voorstellen

Bericht door hans eshuis »

Een mf 135 naar het oudijzer brengen?? Gelukkig heb je hem gered! voor de export zou hij veel meer opbrengen..
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

Renegade
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 03 sep 2014 21:27

Re: Nieuw op het forum dus even voorstellen

Bericht door Renegade »

Het Zou inderdaad een zonde zijn de MF te slopen. Het zal een hele klus worden om hem weer werkend te krijgen. Maar ik heb er veel zin in. Ik ben ondertussen begonnen met de motor weer lopend te krijgen.
MF135, Yanmar 1301 4x4, Jeep CJ7, Fiat 500

Plaats reactie