Ook nieuw hier....

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
RTL-PLUS
Berichten: 4
Lid geworden op: di 14 aug 2012 22:48
Locatie: Luttenberg

Ook nieuw hier....

Bericht door RTL-PLUS »

Hallo,

Mijn naam is Rody en ik heb deze week een 35x gekocht. Ik ben op de boerderij opgegroeid en heb op een MF 155 leren trekker rijden. Ook met het vakantiewerk heb ik veel op MF gereden, een 35 ook. Dit was in de bosbouw. Een oom van mij heeft z'n hele leven lang niets anders gedaan dan werken bij een MF dealer, en hij kan deze trekkers dan ook blind in elkaar zetten. We wonen in een oude boerderij en de kinderen vinden trekkers ook leuk dus het werd tijd er een aan te schaffen. Hij moet nog opgeknapt worden.......

Foto´s heb ik nog niet, behalve een van het type plaatje. (We halen hem / haar (?) vanmiddag op).
Nu mijn vraag hier over: volgens een Engelse site (http://www.fofh.co.uk/tech/dates.htm) is dit er een uit eind 1963, volgens deze site is het er een uit 1964....Beetje vreemd.
Wie weet er meer? :?

Ik zal hier wel vaker kijken, en soms een (domme) vraag stellen. Helpen zal er voorlopig niet inzitten...... :wink:

Groeten, Rody
Bijlagen
type plaatje 35x klein.JPG
type plaatje 35x klein.JPG (26.9 KiB) 4166 keer bekeken

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Ook nieuw hier....

Bericht door admin »

Rody,

Welkom op het forum. Ik zal dit weekeinde eens kijken naar de serienummers. Misschien heb ik met het overtypen ergens een fout gemaakt.

Veel plezier met het ferguson virus.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie