SparX stelt zich voor

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
SparX
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 30 mar 2011 0:06
Locatie: Nieuwe Pekela

SparX stelt zich voor

Bericht door SparX »

Hallo allemaal,

Na de succesvolle reparatie van de hydraulische pomp van mijn tef met hulp van dit forum vond ik het tijd me aan te melden.

Mijn naam is Henk Hulshof, woonachtig in nieuwe pekela samen met vrouw,dochters,2 honden en2 paarden.
Sinds vorig jaar ben ik in bezit van een slecht onderhouden tef waar ik met veel plezier aan sleutel. Gisteren met hulp van dit forum de pomp laten zakken en de regelschuif weer gemonteerd zoals het hoort. Tot mijn grote vreugde werkte de hef meteen! Het volgende project is de electrische bedrading te herstellen.
Ik zal vaak op het forum te vinden zijn en hoop mijn steentje te kunnen bijdragen.
Dit is alles voor nu, tot later!

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: SparX stelt zich voor

Bericht door fergie »

Hello Henk,

Welkom bij de ferguson fanaten. Ik kom af en toe wel eens in vrieschelo, wellicht dat we elkaar nog eens ontmoeten !.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

SparX
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 30 mar 2011 0:06
Locatie: Nieuwe Pekela

Re: SparX stelt zich voor

Bericht door SparX »

Lijkt me leuk mensen van het forum te ontmoeten!
In jouw geval is het zeker bijzonder, omdat ik met behulp van door jou geschreven handelingen de pomp van mijn tefje weer aan de praat kreeg :) Ook de andere berichten werden met veel plezier gelezen, om zodoende mijn voordeel te doen met alle info.

Henk

Plaats reactie