cultivateren

Deel mee aan de andere forum bezoekers welke werkzaamheden je recent met je (Massey) Ferguson tractor of machine hebt verricht.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Symen
Berichten: 1047
Lid geworden op: do 26 jul 2007 12:12
Locatie: Drachten

cultivateren

Bericht door Symen »

Hallo,

leuk dat je weer wat nieuwe items aan je site toevoegd Gerrit :D . Gelukkig heeft de vrouwelijke kant van mijn gezin ook een grote passie; paardrijden. Op deze manier kan ieder voor zich van zijn eigen hobby genieten. En zelfs combineren! Want de paardebak heeft ook verzorging nodig wat ik dankbaar uitvoer. Zo kan ik mooi de bak cultivateren of slepen. (ploegen mag jammergenoeg niet :? ). Dit keer kon ik de TE met P3 even proberen. Het is een TE met Continental motor geweest (serienummer te 14567). De 3 cilinder diesel is van Perkins. Het is dezelfde P3 die naar de Dales is geweest, zie Annatefka in de Dales. Is dit een gewone A144? De olievulplaats op de distributie kom je toch niet zo vaak voor? Gr Symen.
Bijlagen
p3 0010.jpg
p3 0010.jpg (104.77 KiB) 4293 keer bekeken
P3 003.jpg
P3 003.jpg (104.86 KiB) 4293 keer bekeken
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.


Make time for your hobby!

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: cultivateren

Bericht door admin »

Symen,

Leuk die foto's erbij. Helaas had ik de camera niet bij me tijdens het maaien en het ploegen.
De A3.144 is wel afgeleid van de P3 maar het is niet helemaal dezelfde motor.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie