Hallo

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
bertted
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 21:26

Hallo

Bericht door bertted »

ik ben Bert Top ben 16 jaar en heb een ferguson ted mijn vader heeft al 27 jaar een landbouwmechanisatiebedrijf dus de lastige klusjes aan mijn trekker laat ik door mijn vader doen
De ted heeft 30 jaar stilgestaan. Ik heb er nieuwe ontstekingsdelen ingezet en alles schoongemaakt olie ververst. En toen na 5 sec starten liep hij. De ted is technisch in nieuwstaat alleen ik moet hem nog even spuiten.

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door fergie »

Hello Bert,

Welkom in de verzameling van oudijzerverzamelaars !. Je bent wel een van de jeugdigere hier maar niet de jongste dacht ik.

Wij beleven hier al jaren veel plezier aan ons TED-je. Hoewel er wel wat problemen zijn geweest toch altijd betrouwbaar. Ik hoop dat je ook aan de jouwe jaren plezier zult hebben. Een punt met TEDjes is het lopen op petrolium, daar heb ik een stuk over geschreven in de FAQ afdeling op dit forum.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie