hallo

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

françois
Berichten: 230
Lid geworden op: za 10 apr 2010 19:46
Locatie: Voeren (Zuid-Limburg)

hallo

Bericht door françois »

hallo ik ben françois en woon in voeren op 1km van de nederlandse grens.ik ben al een ferguson gek sinds ik 7 was toen ik voor het eerst een ferguson trekker zag was het liefde op het eerste gezicht.hierdoor kwam mijn eerste trekker een ferguson ted 20 uit 1955 met een franse ferguson maaibalk jammergenoeg heeft de vorige eigenaar de poulie bij het oud ijzer gegooid daarna volgde een tweede ferguson ted 20 uit 1954 waar ik bijna klaar mee ben met restaureren deze heeft ferguson dorspoulie ook heb ik nog een massey-ferguson 35 TVO deluxe uit 1959 deze is nogal zeldzaam omdat ze slechts 3 jaar geproduceerd zijn en de diesel versie goedkoper en sterker was.ik hoop in de toekomst nog meer te verzamelen(ook werktuigen) en te lerenop dit forum.
Groeten François
Ferguson TEA 20 1954, Ferguson TED 20 1955, Ferguson FF30GV 1958 en Massey-Ferguson 35 (TVO) 1959. Ferguson dorspoulie, originele Ferguson canvas cover A-TE-A68, Ferguson 12-AO-28 ploeg (USA), Ferguson cultivator 9-SKF-20 (Fr.), Ferguson B-JE-A20 earthscoop en Ferguson T-JE-A20 link box

Plaats reactie