Hallo allemaal.

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Foxeye
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:18

Hallo allemaal.

Bericht door Foxeye »

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Fokke Visser , 41 jaar en gelukkig getrouwd en heb 2 kinderen. Ik ben samen met mijn vader in maatschap en hebben zoogkoeien thuis. Ik ben opgegroeid met Ferguson en dit is HET merk dat mijn leven ook veranderd heeft. Graag sleutel ik aan onze MF35 en hebben sinds kort onze oude MF 3070 ingeruild tegen een nieuwe MF 6455. Mijn hart ligt echter toch meer bij de MF 35 omdat ik op deze trekker heb leren rijden en is dus mijn lust en mijn leven. Nu mijn vader nog goed kan heb ik een fulltime baan en met een jaartje of 3 geef ik dit op om verder te gaan met de boerderij en mijn MF's! Als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag en hoop hier samen met jullie een hoop kennis uit te wisselen en nieuwe ervaringen op te doen.

Groetjes Fokke

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Hallo allemaal.

Bericht door admin »

Fokke,

Welkom op het forum. Leuk dat je je ook voorstelt. Veel succes met de tractor hobby.
Ervaringen worden hier op het forum flink gedeeld. Dat moet dus welk lukken.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

kapode
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 21 mar 2008 22:43

Re: Hallo allemaal.

Bericht door kapode »

Beste Fokke,

Wanneer je eenmaal besmet bent met het MF-virus, raak je dit volgens mij ook nooit meer kwijt ( zó vergaat het mij tenminste ). Ik ben zelf sinds 6 jaar in bezit van een MF 1135, hoewel dit niet het type is wat de meeste forumbezoekers hebben.
Verder veel plezier gewenst met je hobby.

Gr. Kees.

Plaats reactie