dexta wil niet starten

Hier kunnen alle vragen over tractoren van andere merken gesteld worden. Voordat je hier een vraag steld, bedenk wel dat de kennis van de ander merken minders is dan die van Massey Ferguson.

Moderators: Tony, fergie, admin

hans eshuis
Berichten: 1452
Lid geworden op: ma 29 jan 2007 20:49
Locatie: loozen

dexta wil niet starten

Bericht door hans eshuis »

hoi

Mijn kameraad heeft een ford dexta gekocht, daar begint de ellende zou je zeggen..(grapje..)

Hij wil niet starten. het ontluchten van de brandstof pomp wil niet. Ik denk dat er binnen in de pomp iets niet goed is, dat de pomp op de uitstand vast zit.

Achter het dekseltje zit een vierkant asje die aan de andere kant uitsteekt. Hier zit een soort dop op deze heb ik los gehaald. Op het asje zit roest. Dit asje zit vast. Is dit het asje van het uitzetten?

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

Plaats reactie