Hallo,

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
johnny

Hallo,

Bericht door johnny »

Ik ben Johnny. Ik heb al eens paar jaar vragen op het form gezet en soms beantwoord. Maar me nog niet voorgesteld. Ik ben dus Johnny Ik kom uit Waarde een mooi en rustig plekje in de provincie Zeeland. IK 24 jaar oud, en een beetje ferguson gek, Ik heb toen ik 16 was mn eerste mf gekocht een massey ferguson 65 hooge uitvoering met a 203 moter en kruipbak. al snel volgde een tweede ook een massey ferguson 65 hooge uitvoering maar dan een zwaare vooras en hef, Nu heb ik ook een ted en een tel (smalspoor ted) En mn tractor die ik al jaren wouw hebben een Massey Ferguson 1080 4WD, Die ik nu aan het opknappen ben.
M,n vader heeft een beetje de zelfde ziekte die, Heeft al 30 jaar twee ford dexta`s Waar later een massey ferguson 35 3cil ,133 155, 168, 690 bij gekomen zijn met al die tractors bewerken we een 15 Hectare grond waar we +/-5h aardappels 3h uien 1 h knol selderij en de rest tarwe op hebben, en op dorsen na bijna alles zelf doen dus zo kan er nog wel eens met de oudjes gewerkt worden.
1xmassey ferguson 1080 super 4wd 2x massey-ferguson 65 1xted 1xtel
Vedder bij ons op het bedrijf mf35, 133, 155, 168, 690, 3080 2xford dexta

kapode

Re: Hallo,

Bericht door kapode »

Beste Johnny,

Succes met het opknappen van de trekker(s).
Foto's van mij trekker zijn te zien op tractorpulling.nl, hoodstuk foto's, jaar 2008, diverse wedstrijden ( op het eind ) en dan de foto-nummers vanaf 300. Ik heb daar bij een trekkertrek demo in Vrouwenpolder de sleepwagen de hele middag terugggetrokken. Na deze demo ben ik begonnen om de trekker verder op te knappen ( spuiten ) en hoop hier van de zomer weer eens mee verder te gaan. De achterwielen, cabine en motorkap moeten nog gebeuren, alsmede de remmen eens nazien.

Gr. Kees.

Plaats reactie