sjonwillem ook actief

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
sjonwillem
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 15 mar 2010 8:12

sjonwillem ook actief

Bericht door sjonwillem »

hallo Ik wil me graag even voorstellen op het forum:
Mijn naam is jan willem kremer ben 35 jaar en ben een hobbyboertje helaas ben ik gehandicapt maar erg blij dat ik nog een beetje aan mijn mf35 4cylinder bj ? sleutelen kan.
Ik woon in Ostrhauderfehn dat is bij nieuweschans 30 km over de grens heb een boerderij met 2.6ha grond dus is het makkelijk om een trekker te hebben.
Nu heb ik een halve opleiding autotechniek gedaan dus een beetje verstand heb ik er wel van in het algemeen,als het speciaal op trekkers aankomt heb ik geen idee.
Nu heb ik wegens overdrukproblemen in het koelsysteem de cylinderkop en al het andere er af gehaald en wat is FANTASTISCH om aan MF te sleutelen alles is logisch,gaat los zoals het hoort wat een genot en super kwaliteit
in het begin zag ik er tegen op maar na 2 uur was alles gedemonteerd nu alles lekker aan het schoon maken nu nog zien dat ik ergens een koppaking krijg en dan weer lekker aan het werk met de MF .
direct nog even een vraagje posten en dan weer aan het pakking krabben

gr jan willem

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: sjonwillem ook actief

Bericht door fergie »

Hello Jan-Willem,

Welkom hier !. Je eerste vraag is reeds beantwoord en we doen ons best op de volgende !.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie