Ook even voorstellen ....

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
GlennV
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 12 jan 2009 12:37

Ook even voorstellen ....

Bericht door GlennV »

Hallo,

even voorstellen ..... Ik ben Glenn, 37 jr, nederlander van afkomst maar al 8 jaar wonend en werkend in Belgie. Toen ik een jaar of 16 was heb ik mijn eerste trekker gekocht een Porsche AP18. Maar nadat mijn ouders verhuist waren hebben we die verkocht .. Daarna is de interesse meer in de richting van oude legervoertuigen gegaan, mede omdat mijn vader een jeepje (Willys MB uit 1945) had gekocht.
Nu heb ik een aantal jaren geleden weer een ferguson TED20 gekocht om mij te helpen bij mijn verbouwing, maar gezien het (in mijn ogen) grote achterstallige onderhoud, heb ik hem toen in de schuur geparkeerd en ben ondertussen wat onderdelen gaan verzamelen. En de laatste paar maanden ben ik begonnen met de kritieke onderdelen uit elkaar te nemen en te restaureren.

Tevens heb ik mijn verzameling pas uitgebreid met een Cletrac / Oliver HG, maar dat is weer een ander verhaal .....

Verder volg ik deze site / forum al enige jaren en vindt het een zeer goede site met veel informatie.

Glenn
MF135, Ferguson TED20, Willys MB

robin
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 29 dec 2006 13:01
Locatie: erpe-mere(oostvlaanderen-belgie)
Contacteer:

Re: Ook even voorstellen ....

Bericht door robin »

Welkom !
groetjes robin vandenheede
Farmall super Cub 1963
Ferguson TED-20 1952
Ferguson TEE-20 1955
Ferguson TED-20 p3 1955
Ford 8N wordt in elkaar gezet
2x Ferguson TEF-20 ( franse trekkers ) 1955
massey ferguson 35 4 cilinder 1964
Ford dorspoulie 8N
mc cormick d430 1959
massey harris pony 820
billens 1 schaar,peecon hefbakje,schoeper

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Ook even voorstellen ....

Bericht door admin »

Glenn,

Leuk dat je na al die jaren al de site volgen je nu ook voorsteld.
Ik doe mijn best om zoveel informatie te verzamelen en de site met enige regelmaat uit blijven breiden.

Voel je welkom hier en maak gebruik van het forum. Er zit heel veel kennis onder de leden van het forum.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Ook even voorstellen ....

Bericht door fergie »

Hello Daar,

Ook van mij een warm welkom. We gaan ook van jouw een "alwetende" maken !.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie