Bouwjaar hooipers

Hier kunnen alle vragen over tractoren van andere merken gesteld worden. Voordat je hier een vraag steld, bedenk wel dat de kennis van de ander merken minders is dan die van Massey Ferguson.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
rob
Berichten: 67
Lid geworden op: do 10 jan 2008 10:54
Locatie: Dwingeloo

Bouwjaar hooipers

Bericht door rob »

Hallo,

Al een tijdje probeer ik het bouwjaar van mijn hooipers te achterhalen dmv het serienummer. Dit is namelijk het enige wat bekend is.
Weet iemand een site of iets anders om dit uit te zoeken?
Bij voorbaat dank.

Groetjes,
Rob
MF 35 4-cyl. (1958), MF 135 fr. (1966), TEF (1954),
Ferguson: 2-schaar ploeg, aardappelaanaarder, earthscoop, multi-purpose blade, tipping trailer, Cordwood saw,
pick-up hitch, dorspoelie
Fordson dexta (1963), McCormick B47 Hooipers (196?), Lengerich mestwagen (1965).

Symen
Berichten: 1047
Lid geworden op: do 26 jul 2007 12:12
Locatie: Drachten

Re: Bouwjaar hooipers

Bericht door Symen »

Beste Rob, bouwjaren van hooipersen weet ik niet, maar van je dexta is wel te vinden op www.fordsontractorpages.nl/serial.htm.
Gr. Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.


Make time for your hobby!

rob
Berichten: 67
Lid geworden op: do 10 jan 2008 10:54
Locatie: Dwingeloo

Re: Bouwjaar hooipers

Bericht door rob »

Hallo Symen,

Bedankt voor de link!
Het blijkt dus dat de Dexta van januari 1963 is.

Groet,
Rob
MF 35 4-cyl. (1958), MF 135 fr. (1966), TEF (1954),
Ferguson: 2-schaar ploeg, aardappelaanaarder, earthscoop, multi-purpose blade, tipping trailer, Cordwood saw,
pick-up hitch, dorspoelie
Fordson dexta (1963), McCormick B47 Hooipers (196?), Lengerich mestwagen (1965).

Plaats reactie