E.Eenink

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

E.Eenink
Berichten: 307
Lid geworden op: di 25 dec 2007 16:50

E.Eenink

Bericht door E.Eenink »

Hallo Allemaal,

Hoewel de meesten hier me al kennen toch even een stukje over mij.

Ik ben Edwin Eenink en in 1993 geboren en zit nu nog jammer genoeg op school en ik leer voor 1e monteur landbouw.

De hobby is begonnen ongeveer toen ik 11 was met ferguson ted van 1950 die mijn vader heeft gekocht in 2004 voor heel weing geld want die man had er geen bal verstand van, zoals, hij niet wist dat je de aftakas aan moest zetten om de heffing omhoog te doen en zo nog veel meer. Even later hebben we nog een FE 35 gekocht van 20 augustus 1957 met een heel verhaal van de trekker wat hij allemaal heeft mee gemaakt. We waren altijd gewoon boer en zijn nu zo’n 10 jaar geen boer meer maar hebben nog wel machinens oud en nieuw. Mijn opa heeft ongeveer in 1958 een mf 35 gekocht een paar jaar later nog een 35. Toen is de oude weer weg gegaan voor een MF 35x. Toen is dus weer die 35 weg gegaan voor een MF 135 met kromme vooras en is maar een paar weken gebleven want toen was de vooras door gebroken met ploegen. Dus weer een andere MF 135. Een paar jaar later is er een MF 158 gekomen en volgens mij ook nog een MF 188 daarna is onze 560 gekomen die we nu nog hebben. Daar komt het virus dus vandaan en van mijn vader net zo.

maar ruimte hebben we nog wel want we hebben de hele oude koeien schuur omgebouwd maar word wel oud.

Tot zover mijn verhaaltje,

Edwin

Plaats reactie