Hefinrichting MF 178

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

MF3622wd
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 20 apr 2018 9:01

Re: Hefinrichting MF 178

Bericht door MF3622wd »

Myron schreef: do 24 nov 2022 11:02 Ik heb ook gietijzeren wielen. Hierop zitten 520/70r34 en voor heb ik 14.9r24. Ik twijfel of de voorloop klopt van de trekker. Ik zoi graag willen weten hoe je dit uitrekend.
Dat zijn mooie brede banden, mijn voorbanden zijn eigenlijk te groot voor de velgen die er nu op zitten. Ik heb hem zo gekocht en ik weet ook niet of de voorloop klopt. Volgens mij heeft dat niet alleen met de diameter van de band te maken, maar ook met de aandrijfsnelheid. Daarbij komt dat deze voorwielaandrijving niet origineel is, dus is moeilijk uit te rekenen denk ik. Als je in het land rijd maakt iets verschil niet zo heel veel uit, maar als je je hem op de weg vergeet uit te zetten heb je wel een probleem.

MF3622wd
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 20 apr 2018 9:01

Re: Hefinrichting MF 178

Bericht door MF3622wd »

Hallo, na een lange pauze zijn we weer bezig om de 178 op te knappen. we zijn nu bezig met de vooras, omdat hij hier en daar nog wel wat lekt willen we graag de pakkingen vervangen. Weet iemand waar deze nog te verkrijgen zijn?

Plaats reactie