Leiding MF 133 ??

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Goudbuikje
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 31 dec 2006 14:38
Locatie: Oudenhoorn

Leiding MF 133 ??

Bericht door Goudbuikje »

Goedenavond allemaal

Ik heb een MF 133 gekocht met aan de linker zijde een leiding op de achterbrug net na de versnellingsbak die via iets naar de brandstofpomp loopt alleen daar is hij gebroken en hij rijd er al jaren mee rond heeft iemand een idee waarvoor hij is?

Mvg Richard
Bijlagen
20220604_194559.jpg
(171.2 KiB) 254 keer gedownload
20220604_194552.jpg
(190.19 KiB) 254 keer gedownload
Goudbuikje - Massey Ferguson 6180 - Banden wagen - Grote platte wagen - Antieke aardappelpoter voor achter de trekker - Spijkstaal platte wagen - Triltand cultivator - Houtversnipperaar - MF 14 pers - Same trident 130

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Leiding MF 133 ??

Bericht door admin »

Hoi Richard,

Als ik me niet vergis, is dat een beveiling op de brandstof pomp om er voor te zorgen dat de trekker niet harder kan 20 km/uur.
Dit was een eis in Duitsland. Door de buis lopen 2 draden als ik me niet vergis.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Goudbuikje
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 31 dec 2006 14:38
Locatie: Oudenhoorn

Re: Leiding MF 133 ??

Bericht door Goudbuikje »

Hey gerrit

Het is echt een leiding er komt geen Electronic in voor.....
Gr Richard
Goudbuikje - Massey Ferguson 6180 - Banden wagen - Grote platte wagen - Antieke aardappelpoter voor achter de trekker - Spijkstaal platte wagen - Triltand cultivator - Houtversnipperaar - MF 14 pers - Same trident 130

Goudbuikje
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 31 dec 2006 14:38
Locatie: Oudenhoorn

Re: Leiding MF 133 ??

Bericht door Goudbuikje »

Sorry je hebt gelijk de ene kant heeft nog wel een draad die uit het dashboard komt en de andere kan niet meer maar ik zal es op onderzoek gaan nu heb ik een idee wat t is iig

Thanks
Goudbuikje - Massey Ferguson 6180 - Banden wagen - Grote platte wagen - Antieke aardappelpoter voor achter de trekker - Spijkstaal platte wagen - Triltand cultivator - Houtversnipperaar - MF 14 pers - Same trident 130

Plaats reactie