Corona perikelen

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Corona perikelen

Bericht door admin »

Na zes dagen thuiswerken kan ik uit de grond van hart zeggen dat ik hoop dat het snel voorbij is.
Ik begrijp waarom deze maatregelen genomen worden en ik leef mee met de mensen die het virus hebben en met de nabestaanden van hen die het virus niet overleefd hebben.
Mijn waardering gaat uit naar iedereen die moet werken en dus extra risico loopt.

Ik hoop dat jullie forum bezoekers de tijd goed doorkomen. Maak gebruik van email, telefoon en videobellen om toch menselijk contact te onderhouden. Laten we elkaar zo veel mogelijk ondersteunen.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Bert353
Berichten: 754
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 21:30

Re: Corona perikelen

Bericht door Bert353 »

ja, nou heeft ook iedereen meer tijd om eens hier rond te struinen, komt er weer wat beweging in... :lol:
Groet, Bert

1961 MF 865 (franse uitvoering van de 65)

evert65
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 27 jul 2016 20:40

Re: Corona perikelen

Bericht door evert65 »

nou... meer tijd
helaas niet als chauffeur medicijnenvervoer geen rustig dagje

Bert353
Berichten: 754
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 21:30

Re: Corona perikelen

Bericht door Bert353 »

Mag je wel eens maskertjes komen brengen hier! net russische roulette, de franse regering "verplicht" dokters en verplegers te werken, maar vertikt het om ze te voorzien van de beschermende maatregelen, maskers, handschoenen etc.
ik ken hier in de buurt naaistertjes die voor hun eigen rekening maskertjes maken en die afgeven aan de bejaardentehuizen e.d.
Inmiddels is hier de situatie al zo dat mensen ouder als 70 niet meer aan de beademing mogen, die word gereserveerd voor jongeren! Moet je voorstellen!!! gekker moet het niet worden! :twisted:
Groet, Bert

1961 MF 865 (franse uitvoering van de 65)

Plaats reactie