Gerrit Preuter

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Gerrit Preuter

Bericht door admin »

Ik ben de man achter de AnnaTEFka website. Een site die ik heb gebouwd om mijn hobby (AnnaTEFka) te delen met anderen. Tegenwoordig krijgt de site meer aandacht dan de trekker. :oops:

Maar nu eerst wat over me zelf.
Ik woon in Eindhoven. Ben getrouwd met Ester en heb met haar samen twee kinderen. Namelijk Eva en Maarten.

Gevonden ben ik in 1966 tussen de kool. Samen met mijn broer overigens.
Mijn ouders hadden een boerderij (Ze wonen er nog wel maar hebben het niet meer als bedrijf) en daar werd in 1972 een tweede hands MF 130 aangeschaft. Ik denk dat ik vanaf dat moment besmet ben geraakt met het Ferguson virus. Een virus dat volgens mij nooit meer uit je bloed verdwijnt.

De MF 130 is vervangen door een MF 155 die op zijn beurt weer ingeruild is voor een MF 245. Deze heeft mijn vader nog steeds. De beste herinneringen heb ik overgehouden aan de MF 130. Een erg plezierige trekker om mee te werken. Gemakkelijk opstap en heel vlot. De versnellingsbak was door de dealer aangepast voor de vorige eigenaar. Die was melkrijder en wou eerder thuis zijn. Nou dat is gelukt hoor. De bromfietsen werden voorbij gereden door mijn vader. Helaas was ik toen nog te jong om de weg ermee op te mogen.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie