website

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

website

Bericht door admin »

Beste bezoekers,

Een gevolg van het groter worden een website is dat het terug vinden van de juiste informatie steeds lastiger wordt. Ik merk zelf dat ik het soms lastig vind waar ik de informatie nu weer moet plaatsen.

Daarom vraag ik jullie bijvoorkeur om verbeter suggesties.

Alvast hartelijk dank voor je reactie.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

arjendj
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 01 jan 2007 15:39
Locatie: spannum
Contacteer:

kijk hier eens

Bericht door arjendj »

http://www.mijnhomepage.nl/zoekmachines.php
En als deze website php ondersteunt zijn er wel beter scripts te vinden.


Gr arjendj
Massey Ferguson 35x ,Zelfbouw triltand cultivator met schuif, , Grondbakje merk onbekend , Weilandbloter en Gamborini kunstmeststrooier

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Gerrit,

Mischien is het een idee om folders en techniesche documenten in een menu documentatie onder te brengen en dan in een submenu uit te splitsen ?. Een goede structuur gebaseerd op een aantal criteria zou duidelijkheid moeten scheppen denk ik ?

Je systeem met een zij menu links en dan een menu aan de bovenkant is ook iets waar mensen niet doorheen zien als ik sommige vragen hier op het forum zo lees, mischien een zij menu wat bij een klik een submenu inzet of het zij menu vervangt door een nieuwe met een terug knop ? Bijna alle sites waar ik elke dag op zit werken daarmee. Het is natuurlijk leuk als je een beetje een eigen gezicht hebt maar die indruk is meestal meer de inhoud dan de vorm (altans dat hoop ik).

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door admin »

Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Een zoekmachine voor de site biedt volgens mij geen oplossing. De implementatie is niet zo moeilijk. Maar ik zou een paar maanden bezig zijn om te zorgen dat de zoekresultaten ook goed zijn.

Zelf voel ik meer voor het combineren van een paar pagina's.
Helaas geeft dat nog niet het resultaat wat ik wil hebben.
Ik ga daar nog wel wat verder mee expirimenteren.
Ik heb al wat nieuwe opzetten in mijn hoofd zitten. Die wil echter eerst zelf testen. Helaas heb ik wat weinig tijd om te expirimenteren op dit moment.

Ook een andere menu structuur, zoals Rene schrijft is een goede optie.
Helaas is dat ook iets wat toch wat meer tijd vergt om te implementeren.
Ik weet dat er speciale programma's zijn die dat kunnen maken. Helaas hebben die weer andere nadelen.

Misschien moet ik wel gaan erkennen dat de site gewoon te groot begint te worden.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Ype
Berichten: 10
Lid geworden op: di 02 jan 2007 13:04
Locatie: wons

Bericht door Ype »

Hallo,

Wat mij handig lijkt is om de specifieke informatie per model te rangschikken. Bijvoorbeeld de elektrische schema's, foto's, folders, en alle pdf files voor de TEA in een aparte map. Dan zal het wel voorkomen dat er bij verschillende trekkers eenzelfde link staat naar de manual van hun motor.

Op de website staat al zoveel intressante informatie, dat het mij wel eens gebeurt dat ik eens iets gelezen heb wat ik later (bijna) niet meer terug kan vinden.

Gr. Ype
Mijn trekker: MF 35 4cil.
Trekkers op ons melkveebedrijf: Valtra Valmet 8400, Deutz fahr agrotron 115TT mk3, same minitauro 50

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door admin »

Beste website bezoekers,

Ik heb hier een eerste opzetje gemaakt met pagina per type. Mogelijk dat ik dat toe ga voegen aan de website. Nadeel van deze op zet is het onderhoud als er nieuwe documentatie bij komt.

Laat maar horen wat je ervan vind.

http://www.annatefka.nl/per_type/zz_mf_all.html
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie