topstang fe 35

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
leehuis
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 21:48
Locatie: breda

topstang fe 35

Bericht door leehuis »

Hallo

ik heb onlangs een schukken maaibalk voor achter mijn fe 35 gekocht. nu ontbreekt alleen de topstang zodat ik heb er nog niet aan kan hangen.
weet iemand een dergelijke stang te koop. of de maten waaraan hij moet voldoen

grag joor ik van u

mvg

e leehuis

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Bericht door fergie »

Hello Leehuis,

Je hebt een zogenaamde "Cat 1" topstang nodig van standaard lengte. Zoek even in marktplaats naar topstang, daar worden ze nieuw aangeboden voor interesante prijzen. Nog beter is natuurlijk de orginele topstang te vinden zoals die bij de TREKKER is geleverd. Ja, de topstang hoort bij de trekker, niet bij het werktuig. (uitgezonderd speciaale werktuigen). De 35 had net als de TE serie een topstang bestaande uit twee strippen met elk een kogel die je met bouten in lengte kon verstellen door verschillende gaten te gebruiken in de trippen.

Afbeelding

De pen voor het werktuig en de clip horen er bij, zitten met een stuk ketting vast aan een van de bouten zodat je ze niet kon kwijtraken.

Afbeelding

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie