TEF 20 DIESEL 4 cillinder special

Deel hier de voortgang mede van de restauratie van je (Massey) Ferguson trekker of machine met andere forum bezoekers. De foto's bij het verslag kun je uploaden naar het forum. Je hoeft dus geen eigen webruimte te hebben.

Dit is een expiriment om de website nog interactiever te maken dan tot nu toe.

Moderators: Tony, fergie, admin

supersport
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 30 jun 2014 11:25

Re: TEF 20 DIESEL 4 cillinder special

Bericht door supersport »

Bedankt, gister laatste dag van de elfstedentocht gereden, trekker heeft m keurig uitgereden niks aan de haand, alleen de dieselpomp die wat lekt dus die halen we er weer ff af, moet zeggen dat al die pakkings en dergelijke die ik nieuw heb gekocht voor geen meter zin hebben heb alles bijna twee x moeten doen en hij lekt nu nog steeds een beetje, misschien trekker eigen maar ik wordt er wel wat verdrietig van :( ik noem geen namen maar ze zijn ook nog te beroerd je te helpen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kleine impressie. Was een super weekend... Daar hebben we het allemaal voor gedaan. TEF staat nu op marktplaats ze mag weg hoeft niet. Anders gewoon volgend jaar weer de elfstedentocht rijden.

Evertjan
Berichten: 202
Lid geworden op: za 17 jan 2015 10:31
Locatie: Surhuizum

Re: TEF 20 DIESEL 4 cillinder special

Bericht door Evertjan »

Ja ik heb ze zien gaan, altijd even kijken he als je aan de route woont. :D :D :D .
Tractoren: 1X Ferguson TE P3 uit 47', 1x Ferguson TED, 2x Ferguson TEF, 1x Ford Dexta, allround erf slaaf.
Machines: Miedema wagen, PZ135 maaier, PZ Strela, Weidesleep, Grondbakje, JF AV40 mestwagen, Ferguson earthscoop, Ferguson potato planter, Ferguson 2 schaar ploeg 12 inch,Ferguson 2 schaar ploeg 10", Ferguson 1 schaar ploeg, Ferguson cordwoodsaw, Ferguson cultivator, Ferguson spring tine cultivator, Ferguson ridger, Beet harvester, Potato spinner, Ferguson grader, MF 4 schaar ploeg.

supersport
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 30 jun 2014 11:25

Re: TEF 20 DIESEL 4 cillinder special

Bericht door supersport »

Ja tuurlijk :mrgreen:

Plaats reactie