pakeergarage bezoeken met de ferguson

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
hans eshuis
Berichten: 1452
Lid geworden op: ma 29 jan 2007 20:49
Locatie: loozen

pakeergarage bezoeken met de ferguson

Bericht door hans eshuis »

hoi

Iemand al ervaring met parkeer garages? moest ne bij het gemeente huis zijn zonnetje scheen dus maar de fe35 gepakt. Maar op een andere manier zag het oogje de trekker niet.
De pakeerbeheerder heeft mij wel binnen gelaten, en er ook weer uit.. lol Maar zou dat overal zo zijn?

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: pakeergarage bezoeken met de ferguson

Bericht door admin »

Hoi Hans,

Ik heb geen idee of het overal geldt. Soms moet je ook gewoon brutaal zijn. Toen wij met trekkers naar Engeland gingen, hebben we ze gewoon met kenteken als auto ingeschreven.

Mij lijkt wel dat ze je niet kunnen weigeren zolang het past en je betaald.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

hans eshuis
Berichten: 1452
Lid geworden op: ma 29 jan 2007 20:49
Locatie: loozen

Re: pakeergarage bezoeken met de ferguson

Bericht door hans eshuis »

hoi

Dat zou het wel eens kunnen zijn een kenteken.

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

Sluismolenaar
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 20 jul 2009 23:01

Re: pakeergarage bezoeken met de ferguson

Bericht door Sluismolenaar »

die parkeergarages hebben tegenwoordig een camera met kenteken herkenning, dat zie je dan ook op je kaartje gedrukt. Maar ja, veel trekkers in NL hebben geen kenteken, dus misschien dat daardoor het systeem je niet herkent als voertuig (afgezien van de metaaldetector in de bestrating?). Even op de knop drukken voor de beheerder is dan de enige optie denk.

Geinig, je trekker in de parkeergarage. Staat-ie wel droog en min of meer veilig als je ff boodschappen doet.

Ik had ooit eens met mijn auto dat ik per ongeluk (zat niet helemaal op te letten) achter een voorligger aan naar binnen reed. Maar ja, dan heb je geen kaartje om te betalen en er weer uit te kunnen, dus ik denk: ik loop even terug naar die slagboom, druk op de knop voor een bon, maar mooi niks! "Geen voertuig" zei het schermpje. Dus toen maar op de knop om de beheerder te spreken, uitgelegd, mocht ik er even uit en dan weer er in met de auto, alsnog een kaartje.

Groeten,
Andreas
Groeten,
Andreas
----
MF35/4 1958, PZ CM135 cyclomaaier, grondbakje, 2-wielige kar, Vicon Acrobaat
TEF-20 1955 ongerestaureerd met Schukken maaibalk = verkocht :(

Teedee
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 08 mar 2015 21:51

Re: pakeergarage bezoeken met de ferguson

Bericht door Teedee »

Haha, ik vind het wel een superstrakke actie! En waarom ook niet. Als je betaalt voor een kaartje en je neemt keurig één parkeerplek in, dan hebben ze geen reden tot klagen.

Groet!

Tim
TEA20 '55

Plaats reactie