mtm sleep massey ferguson 30

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
jeanke04
Berichten: 10
Lid geworden op: do 18 dec 2014 21:41

mtm sleep massey ferguson 30

Bericht door jeanke04 »

hallo,

ik ben bezig met de opmaak van een mf 30
nu ben ik bijna zover om deze terug op de baan te brengen.

weet iemand wat de mtm sleep is van een mf30
en heeft iemand hier soms een foto van waar dit op papier staat?

alvast bedankt
jan

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: mtm sleep massey ferguson 30

Bericht door fergie »

Hello Jan,

Geen idee of dat is vast gelegd maar voor een getrokken aanhanger zou ik niet verder gaan dan 1 tot 1,5 maal eigen gewicht van de trekker, gedragen aanhanger kun je wel tot 2 a 3x het trekker eigen gewicht gaan mits het met remmen goed gaat.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: mtm sleep massey ferguson 30

Bericht door admin »

Hoi Jan,

Je kunt in de gebruiksaanwijzing kijken die te vinden is op deze site. Ik denk niet dat het er in staat. De oude tractor verening (HMT) gebruikt op dit moment het eigen gewicht van de trekker voor een ongeremde aanhanger en 3x het eigen gewicht voor een geremde aanhanger.
Dit is een richtlijn.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie