nieuwe aanwinst

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
marc verheijen
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 11 aug 2014 13:48

nieuwe aanwinst

Bericht door marc verheijen »

ik ben marc, architect, en in het gelukkige bezit van een huisje in normandie met een hectare grond. ik heb deze week een TEA gekocht. loopt prima, niet alles meer origineel maar dat gaat me wel lukken. vandaag van de sloop in ouville een nieuwe velg met stuurstang gehaald en gemonteerd. van een oude banden handel in de buurt van coutances twee nieuwe banden gehaald. zo is het onderdelen sprokkelen begonnen. heb al een tijdje een massey haris Pony staan maar die is nu echt wel aan een motor revisie toe.... ik hoop veel te leren van deze site

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door fergie »

Hello Marc,

Leren doen we allemaal elke dag, dat wil zeggen de meeste slimmeren onder ons !. Hoe dan ook, welkom hier, laat je vragen maar komen !.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie