supersport stelt zich voor

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
supersport
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 30 jun 2014 11:25

supersport stelt zich voor

Bericht door supersport »

Beste mede hobbyisten,
Ik ben Ate Monsma en ben 21 jaar en heb een week geleden een tef gekocht 4 cillinder, ja waarom je kunt wel stellen dat alles waar brandstof in moet en geen computer op aan hoeft gesloten hoeft te worden mijn interesse heeft, het gaat dus ook veel verder dan trekkers. Oldtimer brommer en auto's zijn ook dingen waarmee ik graag sleutel. Hele trekker virus begonnen door het rijden van de elfstedentocht. Momenteel druk bezig met de complete restauratie van mijn tef , ik hoop hier wat wijzer te worden van de techniek en misschien vragen waar ik mee kom te zitten tijdens de restauratie.
Plan is hem als nieuw te maken en het moet wat sneller dan 25 km, ik zal binnenkort een restauratie topic openen en proberen bij te houden.

admin
Site Admin
Berichten: 2278
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: supersport stelt zich voor

Bericht door admin »

Hoi Ate,

Welkom op het forum en succes met het opknappen van je trekker. Ik zie je verlag graag verschijnen op het forum.

Sneller zou ik ook wel willen. Maar om dat veilig te houden moet ik dan ook iets aan de remmen gaan doen. Zeker als je met een aanhanger de weg op gaat.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie