Ik zat ff naar de foto's hierboven te kijken, die eerste is nogal een werk geweest zo te zien !. Overigens, 4 uurtjes en ik ben zo ver :
Het door denken van alle maten enz. is tijdrovend geweest en ook hoe het draaiwerk er uit moest zien. Is echter niet zo ingewikkeld als eerder genoemde ding !.
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....
Mischien helpt dit, gekozen perspectief was natuurlijk niet bevordelijk :
Groetjes,
René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz
Ik heb vandaag het onderstaande op AnnaTEFka getest.
DSCF0321.JPG (133.72 KiB) 7207 keer bekeken
Het werkt best prettig. In dit concept zit de nu het eerste scharnier (aan de handle) te ver weg van de handle. Dit moet er zo dicht mogelijk tegen aan komen te liggen.
Dat moet ik nog een keer aanpassen.
Tijdens de show in Nijnsel mogen jullie hem allemaal uit proberen.
Zie het filmpje, de regeling in actie. Ik had hier vilt als frictie materiaal omdat het rubber-kurk spul bleeft op krullen . Dat is er echter al weer uit, heb er nu weer rubber kurk in enkel dit keer vast gelijmd aan de trommel, eens kijken of het dan beter werkt.
Mocht ik nog een beetje de kans krijgen komend weekend probeer ik het nog wel een keer te filmen met beter licht...
Groetjes,
René.
Had een nieuw filmpje geschoten met meer licht, was vergeten de link hier ook aan te passen. Werkt nu weer met beter materiaal.
Closup heb ik ook nog :
Groetjes,
René.
beste fergie
hoe staat het met de bouw plannen van de regeling, je wou ze in aantallen gaan maken zei je toen, is dat nog gelukt, of waar kan ik een bouw tekening vinden of een kopen?
gr ruud smit