even voorstellen

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

ruud smit
Berichten: 353
Lid geworden op: zo 19 aug 2012 15:54
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

even voorstellen

Bericht door ruud smit »

Beste mede forum gebruikers ik ben Ruud Smit 36 jaar en bezit sinds kort een Ferguson tef 20 uit 1954.
Ik moet nog wat leren over de techniek van deze trekker maar dat komt vanzelf door het doen en lezen van boeken, branstof filters zijn reeds vervangen en de stuur kogels voor de helft, ik wil hem de grijze kleur weer geven, zoals jullie zien is hij nou rood met donker grijs, dit hoort niet dus, uit dat jaartal.
Het rijden is leuk op dit trekkertje ,mijn vriendin rijd ook achter op veld op de ferguson en vind het ook een top ding.
ps foto's komen nog ,dat lukte niet helemaal want ze zijn te groot, enige tips zijn welkom om foto's op het forum te zetten.
Ferguson te-f20 diesel 1955, Ferguson Ted benzine/petroleum 1954, Ferguson 2 schaars ploeg, Ferguson 1 schaar ploeg, Ferguson 9 tands cultivator, Ferguson subsoiler, Ferguson potatao planter 726, Ferguson A-LE 20 sawbench, Ferguson pulley, Ferguson Tipping trailer mk1 3 ton, Ferguson Grader Blade Multi Purpose, Ferguson crane O-BE-28 (repro), Jf meststrooier av3, Caprari waterpomp op aftakas, zelfbouw 3 tons kipper.

Plaats reactie