Forum geupgrade

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Forum geupgrade

Bericht door admin »

Beste allemaal,

Omdat het oude forum script per 1 juli niet meer onderhouden wordt, heb ik de nieuwste versie geinstalleerd.
Hier door zijn veel oude (kleuren) instellingen verloren gegaan. Dit was bekend en niet voorkomen.

Komende tijd zal ik dit weer beetje voor beetje proberen te herstellen.

Het eerste voordeel van deze versie is dat er een soort plugin's beschikbaar zijn.
De eerste die nu geinstalleerd is, is een module die te grote afbeeldingen automatisch verkleind.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Tony
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 03 dec 2006 19:39
Locatie: Someren

Re: Forum geupgrade

Bericht door Tony »

Hallo Gerrit,

Dat zat er een keer aan te komen. Op zich niet verkeerd om de zaak wat te moderniseren, maar het brengt natuurlijk weer flink wat werk met zich mee. Ik heb net een nieuw topic aangemaakt, dat ging goed, alleen bij de foto's uploaden leek het wat vreemd te gaan. Zal wel even wennen zijn.

Tony
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 03 dec 2006 19:39
Locatie: Someren

Re: Forum geupgrade

Bericht door Tony »

Ha Gerrit,

Het gaat niet helemaal goed als je een lijst met foto's wil uploaden.
Lijkt in de voorbeeld weergave te kloppen, maar als het topic eenmaal geplaatst is, zie je enkel nog de laatste foto van de lijst. Ik heb mijn topic verwijderd,ik probeer het later nog eens.

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Forum geupgrade

Bericht door admin »

Hoi Tony,

Dank voor je reactie. Het probleem is reproduceerbaar.
Het gaat bij mij fout als ik geen titel of tekst invul.

De volgende twee manieren gingen wel goed.
Eerst de tekst typen en plaatsen.
Daarna alle bestanden toevoegen.

Dat laatste kon ik doen door alle bestanden in een keer toe te voegen of door het bestand voor bestand te doen en tussen door steeds op te slaan.

Laat maar horen als het wel of niet lukt.

P.S. ik heb voor de zekerheid een aantal waardes wat ruimer gezet.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Tony
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 03 dec 2006 19:39
Locatie: Someren

Re: Forum geupgrade

Bericht door Tony »

Ha Gerrit,

Het uiteindelijk wel gelukt.
1) tekst ingevoerd en opgeslagen
2) één foto toegevoegd en opgeslagen
3) rest van foto's toegevoegd, als picklist, niet een voor een.

Het lukte niet om de eerste keer de hele lijst foto's toe te voegen, dan weer kwam enkel de laatste foto in beeld.

massey 35
Berichten: 1197
Lid geworden op: zo 31 jul 2011 15:58
Locatie: Achterhoek

Re: Forum geupgrade

Bericht door massey 35 »

Hallo Gerrit,

Ik vind het nieuwe systeem nog niet erg overzichtelijk, maar ik zal mij proberen aan te passen.

Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Forum geupgrade

Bericht door admin »

Hoi Wim,

Het is overal wennen. Ik heb er zelf ook last van. Ook alle kleuren staan nog niet goed.
Helaas was het een noodzakelijk kwaad. Op het oude forumscript kwamen al twee jaar geen updates meer uit.
Nu hoop ik weer een aantal jaren vooruit te kunnen.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Maarten Pleiter
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 22 feb 2015 14:48
Locatie: Groenlo

Re: Forum geupgrade

Bericht door Maarten Pleiter »

Hallo Gerrit,

Het ziet er inderdaad anders uit maar uploaden van foto's is een stuk makkelijker nu. Goed dat je het forum bij houdt, het is altijd zeer actief met veel kennisdeling. Ik zeg goed werk en zal me aanpassen! :D

Groeten Maarten
Ford-Ferguson 2N 1943/ Ferguson TE P3 1947/ Ferguson TED 1954/ MF 35X 1963/ MF135/ MF 97/ Ferguson Banana Loader/ 2 Furrow plough/ Single furrow plough/ Springtine cultivator/ Rigid tine cultivator/ Tiller/ Steerage hoe/ Weeder/ Posthole digger/ Earthscoop/ Potato Ridger/ Potato Planter/ Potato fertilizer attachtment/ Potato spinner/ Subsoiler/ Transport box/ 3T tipping trailer/ Sawbench/ Dual wheel adapters/ Ferguson Tractor Jack

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Forum geupgrade

Bericht door admin »

Hoi Allemaal,

Dit is voorlopig de laatste aanpassing van de kleuren. Het meeste is nu weer in een grijstint.
Wat zijn er veel verschillende instellingen in dit forum zeg.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Forum geupgrade

Bericht door admin »

Vandaag 2 bugs opgelost.
Waarvan 1 bug bij het toevoegen van afbeeldingen.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Evertjan
Berichten: 202
Lid geworden op: za 17 jan 2015 10:31
Locatie: Surhuizum

Re: Forum geupgrade

Bericht door Evertjan »

Goedendag,

Het plaatsen van fotos gaat nu perfect, hij verkleind ze inderdaad zelf.

Netjes gedaan weer de nieuwe upgrade, top werk.

Grz

Evert
Tractoren: 1X Ferguson TE P3 uit 47', 1x Ferguson TED, 2x Ferguson TEF, 1x Ford Dexta, allround erf slaaf.
Machines: Miedema wagen, PZ135 maaier, PZ Strela, Weidesleep, Grondbakje, JF AV40 mestwagen, Ferguson earthscoop, Ferguson potato planter, Ferguson 2 schaar ploeg 12 inch,Ferguson 2 schaar ploeg 10", Ferguson 1 schaar ploeg, Ferguson cordwoodsaw, Ferguson cultivator, Ferguson spring tine cultivator, Ferguson ridger, Beet harvester, Potato spinner, Ferguson grader, MF 4 schaar ploeg.

Plaats reactie