Wensen voor de AnnaTEFka Website

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door admin »

Beste allemaal,

Soms is tijd om de bezoekers van het forum (Jullie dus) eens te vragen wat ze vinden van de AnnaTEFka website.

Geef daarom je wensen door. Indien mogelijk houdt ik er rekening mee.
Als je geen wensen hebt, maar gewoon vindt dat de site moet blijven zoals die is, mag je dat ook laten weten.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

hans eshuis
Berichten: 1452
Lid geworden op: ma 29 jan 2007 20:49
Locatie: loozen

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door hans eshuis »

hoi

Is het geen idee om op de site of op het forum een lijst te maken van alternative onderdelen? Ik heb zo het idee dat veel onderdelen van mf/ ferguson ook op andre auto,s of andre gerij zit maar dat voor het veel geliefde trekker merk dan meer moet kosten, vooral dat via agco gaat.

Zoals de o.a landrover onderdelen schakelaar, ruitenvloeistof tankje van de mf 300 serie v.s vw golf. En ben er net achter gekomen dat de kontakt puntjes van de sev onsteking voor een ferguson bijna overal 23,50 euro kost maar dezelfde voor een auto b.v citroen ds enz 9 a 10 euro kost.

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door admin »

Hans,

Goede suggestie.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Thomas
Berichten: 104
Lid geworden op: do 28 feb 2013 9:42
Locatie: Epen
Contacteer:

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door Thomas »

Gewoon een categorie 'onderdelenbank' van maken, waar iedereen aan bij kan dragen. Lijkt me een perfect idee overigens.

hans eshuis
Berichten: 1452
Lid geworden op: ma 29 jan 2007 20:49
Locatie: loozen

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door hans eshuis »

hoi

Een soort recentie maar dan voor onderdelen/merken

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door fergie »

Hello Allemaal,

FOFH heeft daar ook over gedacht echter ook engelsen zijn goed in "zeuren" en minder in schouderklopjes uit delen net als de meeste nederlanders. Ik zou zeggen alleen goede recenties, dan is het tenminste positief.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

françois
Berichten: 230
Lid geworden op: za 10 apr 2010 19:46
Locatie: Voeren (Zuid-Limburg)

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door françois »

Hallo

Ik ben eigenlijk wel tevreden met het huidige forum. Een leuk onderdeel zou misschien zijn dat als je bijvoorbeeld bijzondere (Massey-)Ferguson gerelateerde artikelen te koop ziet, je ze dan die hier kan posten.

Ik weet niet of dit mogelijk is en anderen dit interessant vinden maar het is daarom ook maar een voorstel.

Mvg

François
Ferguson TEA 20 1954, Ferguson TED 20 1955, Ferguson FF30GV 1958 en Massey-Ferguson 35 (TVO) 1959. Ferguson dorspoulie, originele Ferguson canvas cover A-TE-A68, Ferguson 12-AO-28 ploeg (USA), Ferguson cultivator 9-SKF-20 (Fr.), Ferguson B-JE-A20 earthscoop en Ferguson T-JE-A20 link box

Symen
Berichten: 1047
Lid geworden op: do 26 jul 2007 12:12
Locatie: Drachten

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door Symen »

Hallo,

de hoofdpagina van het forum vind ik te uitgebreid. De vraag is dan wat kan er weg?
Prettige feestdagen kan wat mij betreft wel 11 maanden per jaar verdwijnen.
(Massey) Ferguson in Nederland, geeft ook heel weinig reactie. Zou er wel uit kunnen.
Het is niet veel maar iets overzichtelijker. Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.


Make time for your hobby!

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door admin »

Ha Symen,

Je bent dus weer veilig in Friesland geraakt.
Ik zit nog vast bij Fergie.

Naar dat goede wensen stuk ga ik kijken. Dat parkeer ik meestal even.
Over die andere ga ik nadenken.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Symen
Berichten: 1047
Lid geworden op: do 26 jul 2007 12:12
Locatie: Drachten

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door Symen »

Ja Gerrit,

ik ben weer in eigen land. Ben jij al weer geland op Eindhoven Airport?
Zie dat je de site al aangepast hebt. Vlot gedaan :wink: . Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.


Make time for your hobby!

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door fergie »

Hello Symen, Allemaal,

Er zijn wel een paar tips die je meer overzicht verschaffen. Ik heb ze even samen gevat onder : viewtopic.php?f=7&t=3051

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

GlennV
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 12 jan 2009 12:37

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door GlennV »

Hallo Gerrit,

Echt veel moet er voor mij persoonlijk niet veranderen aan het forum. Het is allemaal zeer overzichtelijk en duidelijk !

Het enige wat ik bij andere fora wel gemakkelijk vindt is een overzichtje van de laatste berichten die geplaatst zijn. Nu heb je rechtsboven de "Toon ongelezen" en de "toon nieuwe berichten", maar ik vindt een lijstje met de "recente berichten" wel heel gemakkelijk. In één oogopslag zie je dan wat de laatste reacties zijn ...

Verder echt een TOP forum ! Doe zo voort !

Afbeelding

Mvg,
Glenn

=> PS Zijn er nog petjes beschikbaar ?
MF135, Ferguson TED20, Willys MB

passievh
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 22 apr 2013 9:39

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door passievh »

Wat mij betreft hoeft er ook niet zoveel aan veranderd worden :D
Zoals GlennV al aangaf, een overzichte van de laatst geupdate berichten kan soms wel handig zijn.
Ik weet alleen niet of het moeilijk is om dit toe te voegen?

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door admin »

Beste allemaal,

Mijn IT kennis gaat niet zo ver dat ik functionaliteit toe kan voegen aan het forum. Ik kan het inrichten en het nodige onderhoud zelf doen. Ik maak gebruik van het script van PHP bb http://www.phpbb.nl/.

Een oplossing kan zijn om eerst alle berichten gelezen te markeren. Vanaf dat moment zijn er wel wat hulp middelen.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

passievh
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 22 apr 2013 9:39

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door passievh »

Oke, dat zou inderdaad ook een oplossing kunnen zijn.

Plaats reactie