Wensen voor de AnnaTEFka Website

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door fergie »

Hello daar,

Zie mijn vorige reply, de FAQ , item 3

search.php?search_id=active_topics

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Folkert
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 21 apr 2010 19:05

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door Folkert »

Hallo,

is het misschien een idee om een soort kaart te maken waar alle mf liefhebbers zijn/haar woonplaats op kunnen zetten? zou jammer zijn als je 'buurman' ook Mf liefhebber is en je dat niet weet.

Ook handig voor samen rijden naar toertochten ploegwedstrijden etc.

een soort uitbreiding van het forum ''even voorstellen''

M.v.g.

Folkert

Symen
Berichten: 1047
Lid geworden op: do 26 jul 2007 12:12
Locatie: Drachten

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door Symen »

Veel makkelijker zou zijn als iedereen zijn woonplaats in zijn profiel zet. Geldt ook voor jou Folkert :wink: . Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.


Make time for your hobby!

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door admin »

Symen, Folkert,

Dit is privacy gevoelige informatie. Er zijn forum bezoeker die niet ongevraagd benaderd willen worden.
Dat zal op zijn minst gerespecteerd moeten worden. Er is een ander forum waar men een topic heeft geopend waarin iedereen zijn woonplaats vermeld. Echter dat lijstje is ook maar 50 tot 100 namen lang terwijl het forum veel meer aanmeldingen kent.

Ik zal er eens over na denken. Op zich spreekt het idee mij wel aan.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door fergie »

Hello Allemaal,

Er zijn zeker dingen die ik niet aan de "grote klok" hang. Een ervan is m'n exacte woonplaats. Mijn omschrijving is goed genoeg voor mensen uit de buurt om te weten "ongeveer" en willen ze het precies weten dan mailen ze me maar (net als Symen dus !). Da's overigens wel een punt, niet iedereen heeft mail open staan, ondanks mijn oproep met uitleg enz. (ik kan die oproep zo ff niet vinden). Ik heb het er met Gerrit vaker over gehad, hij zou kijken of die optie niet "default=on" kon.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Teedee
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 08 mar 2015 21:51

Re: Wensen voor de AnnaTEFka Website

Bericht door Teedee »

Misschien heb ik over een paar maanden alsnog wat te zaniken, maar vooralsnog voldoen site en forum prima voor mij. Zeer informatief, overzichtelijk en leuk opgezet.

Groet!

Tim

*edit* Toch iets ontdekt: als je op een link klinkt, dan opent deze in hetzelfde venster en verdwijnt het forum dus. Mijn voorkeur gaat uit naar openen in een ander venster, zodat je op het forum blijft. Voorbeeldje is als er in een uitleg ter verduidelijking wordt verwezen naar een website, filmpje of foto. Die opent er dan niet naast, zodat je makkelijk even snel kunt kijken, je bent meteen van het forum af.
Kun je daar wat mee? Ik heb geen verstand van codes enzo, maar er was iets met 'target=blank' geloof ik, waarmee dat gedaan kon worden.
TEA20 '55

Plaats reactie