hoeveel liter per minuut co2 argon lasapperaat

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
alfred
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 01 apr 2012 12:55
Locatie: oldenzaal

hoeveel liter per minuut co2 argon lasapperaat

Bericht door alfred »

hallo heb een ander mig mag lasapperaat gekocht , maar nu is mijn vraag waar moet ik het reduceer op afstellen bij mijn vorig apperaat ging het op druk , maar bij deze geeft ie liters per minuut aan iemand eenig idee waar ik hem op moet afstellen (zit menggas in de fles dus argon 82 % en co2 18 % )
groeten rene
mf 135 , mf 155 , mf 240 , mf 44 ploeg, deutz fahr km22 maaier , kuhn4 elements schuder , veenhuis hark ,newholland 278 pers ,schuitermaker rijsen meststrooier , lely kunstmest strooier , lemken 2 schaar wentel ploeg , duport giertank ,lans aardapelrooier , waterkracht veldspuit,lemken culivator , hekamp kiepbak , hekamp pelletvork wifo hefmast, bergmann 4 wielige 2 zijdige kipper pegoraro frees

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: hoeveel liter per minuut co2 argon lasapperaat

Bericht door fergie »

Hello René,

Circa 8-10 liter werkt bij mij, 8 liter is zo ongeveer je start-waarde industrie wijd.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

alfred
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 01 apr 2012 12:55
Locatie: oldenzaal

Re: hoeveel liter per minuut co2 argon lasapperaat

Bericht door alfred »

oke bedankt
ik ben een beetje aan het proberen geweest , en heb hem nu op 10 staan , dus zat vrij dicht in de buurt .mooi dat het zo kan
groeten rene
mf 135 , mf 155 , mf 240 , mf 44 ploeg, deutz fahr km22 maaier , kuhn4 elements schuder , veenhuis hark ,newholland 278 pers ,schuitermaker rijsen meststrooier , lely kunstmest strooier , lemken 2 schaar wentel ploeg , duport giertank ,lans aardapelrooier , waterkracht veldspuit,lemken culivator , hekamp kiepbak , hekamp pelletvork wifo hefmast, bergmann 4 wielige 2 zijdige kipper pegoraro frees

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: hoeveel liter per minuut co2 argon lasapperaat

Bericht door fergie »

Hello René,

Toevallig vanmiddag een beetje gelast en meteen een nadeel van deze setup dat je even in de gaten moet houden. Als je net als ik je laskap over je reduceer toestel "parkeerd" zul je merken dat je op die manieer erg makkelijk de instelling "saboteerd". Altijd even de draad op nul en kijken voor je last.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie