onderdelen

Hier mogen alle discussie gestart worden die niets met trekkers te maken hoeven hebben. Het mag natuurlijk wel, maar het is niet noodzakelijk.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Chris182

onderdelen

Bericht door Chris182 » wo 27 jun 2018 19:55

Hallo,
Ik heb voor de zoveelste keer beschadigde onderdelen opgestuurd gekregen van een bedrijf uit Friesland ( zonder direct namen te noemen ) en ben hier zo langzaam aan klaar mee,iedere keer is het terug zenden voor eigen risico en je kunt weer een week niet verder.
Wie weet nog een adres die nette prijzen heeft en goede onderdelen en waar je als particulier kunt bestellen, voor mij is dit iedere jaar toch voor zo,n 3000 euro aan onderdelen.

Groeten Chris

admin
Site Admin
Contacteer:

Re: onderdelen

Bericht door admin » wo 27 jun 2018 21:48

Tja, wat moet ik hier op zeggen?

Ik ken geen bedrijf die hier geen last van heeft. Veel bedrijven hebben het uit dezelfde bron.
Zelfs bij Sparex en Kramp (die veelal rechtstreeks aan dealers leveren) zie ik soms dezelfde verpakking als bij bedrijven die veel leveren aan particulieren.

Als je geen vertrouwen meer hebt in het bedrijf in Friesland, denk ik dat alleen de merk dealer over blijft.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Chris182

Re: onderdelen

Bericht door Chris182 » do 28 jun 2018 18:43

Hallo Gerrit,

Vind het wel belachelijk als ik beschadigde onderdelen terug kan sturen dat de verzendkosten voor mij zijn.

Gr Chris

Plaats reactie