stuurhuiskeerringen TE

Hier kun je al je sleutel tips, zelf gemaakt (speciaal) gereedschap, truuks etc delen met je medehobbyisten.
Alle tips zijn geplaatst met de beste bedoeling en kunnen nooit je gezond verstand vervangen. Op de tips zit dan ook geen enkele garantie.
Het namaken van het door andere geplaatste gereedschap gebeurd altijd voor eigen risico!

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Symen
Berichten: 1047
Lid geworden op: do 26 jul 2007 12:12
Locatie: Drachten

stuurhuiskeerringen TE

Bericht door Symen »

Over de stuurhuiskeerringen van de TE van HPS krijg ik nog al eens wat klachten. Zelf ondervind ik dit ook. Ze zijn te groot. Wat wel past is de keerring van Krammp.
Te bestellen onder nummer 3333 476 2635 CBP 001. Van de originele hoef je maar een klein stukje af te flexen zodat je de oude flens weer vast in het gat kan tikken. Zo lijkt het weer origineel. Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.


Make time for your hobby!

johan
Berichten: 685
Lid geworden op: ma 01 jan 2007 12:55
Locatie: Niemandsland(Belgie)

Re: stuurhuiskeerringen TE

Bericht door johan »

Hallo Symen,

Ik gebruik de oude keerringen terug. Ik haal er de keerringen eruit en als de afdichting nog soepel is pruts ik er een O ring erin achter de afdichting zodat de afdichting wat meer sluit rond de stuuras. Heb er al vier gedaan en resultaat is goed. Zo kan je de oude originele keerringen terug gebruiken.

Gr Johan
TEF,TED,FE35goudbuik,MF35x,MF65,Ford 8NAN,Ford Ferguson 2N.

Symen
Berichten: 1047
Lid geworden op: do 26 jul 2007 12:12
Locatie: Drachten

Re: stuurhuiskeerringen TE

Bericht door Symen »

Bedankt voor de tip Johan. Dat is het proberen waard.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.


Make time for your hobby!

Plaats reactie