Massey Ferguson wentelploeg

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
hooidonk
Berichten: 518
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 23:37
Locatie: het altijd zonnige Barneveld :p

Massey Ferguson wentelploeg

Bericht door hooidonk »

Hallo allen,

Ik zit wel eens met een scheef oog te kijken voor een wentelploegje en het leukste zou natuurlijk zijn als dat een MF ploeg zou zijn.
Alleen zijn die, zeker als wentelploeg, (bijna) niet te vinden.
Nu ontdekte ik dat dat er ook Huard ploegen zijn geleverd onder de naam van Massey Ferguson.
En Huard ploegen worden nog best regelmatig aangeboden, dus dat zou eventueel een basis kunnen zijn voor een ombouw.

Dus ik vroeg mij af of MF ook zelf wentelploegen gebouwd heeft of dat ze altijd al ingekocht werden?
En of er ergens informatie te vinden is welke merken en types dat dan geweest zijn?

ruud smit
Berichten: 353
Lid geworden op: zo 19 aug 2012 15:54
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Re: Massey Ferguson wentelploeg

Bericht door ruud smit »

zijn nog wel te vinden in Engeland , Nieuwstraat of opknapper ff zoeken daar op internet
Ferguson te-f20 diesel 1955, Ferguson Ted benzine/petroleum 1954, Ferguson 2 schaars ploeg, Ferguson 1 schaar ploeg, Ferguson 9 tands cultivator, Ferguson subsoiler, Ferguson potatao planter 726, Ferguson A-LE 20 sawbench, Ferguson pulley, Ferguson Tipping trailer mk1 3 ton, Ferguson Grader Blade Multi Purpose, Ferguson crane O-BE-28 (repro), Jf meststrooier av3, Caprari waterpomp op aftakas, zelfbouw 3 tons kipper.

Plaats reactie