FE 35 goudbuikje in de buurt van Bussum of informatie......

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Goldbuzzel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 22 sep 2018 13:32

FE 35 goudbuikje in de buurt van Bussum of informatie......

Bericht door Goldbuzzel »

Hallo MF liefhebbers,
Ik ben nieuw op dit forum en hoop dat iemand me hier verder kan helpen. Voor referentie/afmetingen/foto's ben ik op zoek naar een Goldbelly. Alle mogelijke images al van Google getrokken maar bepaalde onderdelen staan er niet of niet duidelijk op.
Uitleg:
Voor een niet commerciele opleiding in 3D modeleren dus digitaal ben ik een FE 35 aan het maken/bouwen.
Na alle boeken en zoektochten blijven sommige plekken zoals vooral het motorblok nog raden wat er precies zit aan onderdelen. Dus graag zou ik duidelijke foto's maken of ontvangen en soms afmetingen of te kijken of het klopt. Gaat niet geheel om perfecte copy, dan had ik hem beter kunnen scannen maar op t oog wel zo goed mogelijk. Dit model is voor opbouw van mn portfolio, en omdat het nogal wat tijd kost heb ik gekozen voor dit model omdat deze er voor mij altijd uitsprong qua vorm en stijl. Verder helaas nog niet zo heel bekend met de techniek of verschillen.

Alvast bedankt,
Bas
Indruk
Indruk
IMG_20180708_170417.jpg (137.38 KiB) 2384 keer bekeken
Bijlagen
Loop hier beetje vast
Loop hier beetje vast
IMG_20180918_170426.jpg (80.62 KiB) 2384 keer bekeken

Plaats reactie