Ben ik weer, revisie tef20 motor

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Eightblock
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 26 jul 2017 20:54

Ben ik weer, revisie tef20 motor

Bericht door Eightblock »

Hoi hoi,

Na een tijdje weggeweest te zijn ben ik weer terug.
Vind het tijd worden na opslag dat ik mijn tefje ga laten reviseren.(forumlid/bedrijf)
Na een topic eerder gestart door mij ben ik toch niet verder gekomen, dus vandaar dat ik het even opnieuw probeer.

Mijn vraag is weet iemand nog een prima adres voor het te laten reviseren van mijn Tef. (liefst in Brabant)
1) ik ga het niet zelf doen! (staat vast)
2) ik weet dat het best een bedrag is, dus overtuiging is niet nodig. (vriendelijk bedoeld)

Is er misschien iemand die het wil doen voor mij als hobby?? (voor geld natuurlijk he hahahaha)
Wil eigenlijk dat heel het blok eruit gehaald word, en compleet gereviseerd word, meteen alles goed doen anders blijf je bezig, en je weet meteen dat het goed is.
Hoe lang het duurt maakt me niet zo uit als het maar geen jaren is haha, ik kan in de tussentijd meehelpen of meezoeken etc. etc.

Heeft er iemand tips, ideeën ik hoor het graag.

Alvast enorm bedankt voor de reacties.
Ferguson Tef20 `55, Mercury Marquis coupe 429 4v v8 `69

jkmetaal
Berichten: 13
Lid geworden op: di 11 sep 2018 11:48
Locatie: ureterp ( bij drachten)

Re: Ben ik weer, revisie tef20 motor

Bericht door jkmetaal »

hallo eightblock
ik ga mijn tef blok ook helemaal reviceren .
dus zou die van jou er ook wel bij willen doen maar woon wel in friesland

groeten jkmetaal

Eightblock
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 26 jul 2017 20:54

Re: Ben ik weer, revisie tef20 motor

Bericht door Eightblock »

Omg. .ik heb een idee als jij hierheen komt verhuizen is het probleem opgelost hahaha
Eigenlijk zou ik iemand moeten regelen die met een lege truck richting Friesland rijdt. Zucht
Ferguson Tef20 `55, Mercury Marquis coupe 429 4v v8 `69

ruud smit
Berichten: 353
Lid geworden op: zo 19 aug 2012 15:54
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Re: Ben ik weer, revisie tef20 motor

Bericht door ruud smit »

Gewoon op de aanhanger en gaan met de tef, hij weegt maar 1200 kilo ! Je moet er wel wat voor doen natuurlijk ......
Ferguson te-f20 diesel 1955, Ferguson Ted benzine/petroleum 1954, Ferguson 2 schaars ploeg, Ferguson 1 schaar ploeg, Ferguson 9 tands cultivator, Ferguson subsoiler, Ferguson potatao planter 726, Ferguson A-LE 20 sawbench, Ferguson pulley, Ferguson Tipping trailer mk1 3 ton, Ferguson Grader Blade Multi Purpose, Ferguson crane O-BE-28 (repro), Jf meststrooier av3, Caprari waterpomp op aftakas, zelfbouw 3 tons kipper.

Evertjan
Berichten: 202
Lid geworden op: za 17 jan 2015 10:31
Locatie: Surhuizum

Re: Ben ik weer, revisie tef20 motor

Bericht door Evertjan »

Ja je mag em langsbrengen, maar ook in frl
Tractoren: 1X Ferguson TE P3 uit 47', 1x Ferguson TED, 2x Ferguson TEF, 1x Ford Dexta, allround erf slaaf.
Machines: Miedema wagen, PZ135 maaier, PZ Strela, Weidesleep, Grondbakje, JF AV40 mestwagen, Ferguson earthscoop, Ferguson potato planter, Ferguson 2 schaar ploeg 12 inch,Ferguson 2 schaar ploeg 10", Ferguson 1 schaar ploeg, Ferguson cordwoodsaw, Ferguson cultivator, Ferguson spring tine cultivator, Ferguson ridger, Beet harvester, Potato spinner, Ferguson grader, MF 4 schaar ploeg.

jkmetaal
Berichten: 13
Lid geworden op: di 11 sep 2018 11:48
Locatie: ureterp ( bij drachten)

Re: Ben ik weer, revisie tef20 motor

Bericht door jkmetaal »

Eightblock schreef: ma 24 sep 2018 14:42 Omg. .ik heb een idee als jij hierheen komt verhuizen is het probleem opgelost hahaha
Eigenlijk zou ik iemand moeten regelen die met een lege truck richting Friesland rijdt. Zucht

Stuur mij anders even een mail naar j=.=kouwe=noord=@=out=look.=com (admin: emailadres antispam gemaakt door er = in te zetten)
Rij regelmatig door Nederland heen met de aanhanger en auto ambulance .

Groenten Joost

Tony
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 03 dec 2006 19:39
Locatie: Someren

Re: Ben ik weer, revisie tef20 motor

Bericht door Tony »

Hallo Eightblock,

Ik heb je twee weken geleden via dit ledenforum een mail gestuurd.
Ik heb geen reactie gezien, misschien heb je het bericht gemist (in ongewenste mailbox terecht gekomen of zo).

groeten,
Tony

Tony
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 03 dec 2006 19:39
Locatie: Someren

Re: Ben ik weer, revisie tef20 motor

Bericht door Tony »

Hallo Eightblock,

Ik heb je twee weken geleden via dit ledenforum een mail gestuurd.
Ik heb geen reactie gezien, misschien heb je het bericht gemist (in ongewenste mailbox terecht gekomen of zo).

groeten,
Tony

Eightblock
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 26 jul 2017 20:54

Re: Ben ik weer, revisie tef20 motor

Bericht door Eightblock »

Hoi hoi

Tony ik kan je bericht echt nergens vinden.
Dus weet ook niet wat er in stond.
=schre=derr=rrr=@=hot=mail=.=com= is mijn emailadres Admin: email adres anti spam gemaakt door = willekeurig tussen te zetten.

Alvast bedankt
Ferguson Tef20 `55, Mercury Marquis coupe 429 4v v8 `69

Plaats reactie