spiegels op MF35

Speciaal voor vragen over de TE-20 trekkers.
Maar alle andere vragen (en antwoorden) over (massey) Ferguson zijn natuurlijk ook toegestaan.

Om alleen te lezen hoeft u niet in te loggen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
wester3a
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 18 jun 2008 8:57

spiegels op MF35

Bericht door wester3a »

Hallo allemaal.
Ik wil graag spiegels op mijn 35 monteren. Ze moeten
"om" een woonwagen van 2.20 breed kunnen kijken. De beugel waar het voorraam op heeft gestaan, zit nog op de trekker. Kan ik hier iets mee. Wie geeft me raad.
Jan Dirk
jandirkrop(at)hetnet.nl

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: spiegels op MF35

Bericht door fergie »

Hello Jan Dirk,

Zie ook viewtopic.php?f=5&t=1788

Ik heb je e-mail adres even aangepast ivm spam.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

wester3a
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 18 jun 2008 8:57

Re: spiegels op MF35

Bericht door wester3a »

Bedankt,
Het gaat vooral om de montage. Wat gebruik ik voor
"stang/buis"
Jan Dirk

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: spiegels op MF35

Bericht door fergie »

Hello Jan-Dirk,

Zowel kramp als Granit verkopen losse spiegels en bijbehorende steunen in alle soorten en maten, je kunt ze naar believen samen stellen. Hebben ze geen steunen die lang genoeg zijn dan zijn er spiegels voor buis montage. Aan de hand daarvan kun je dan bepalen welke maat buis je gebruiken moet. Om ruim twee meter breed te gaan moet het wel een beetje stevig anders vibreert het zoveel dat je nog niks ziet.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie