Op stap door heel Eindhoven

Deel mee aan de andere forum bezoekers welke werkzaamheden je recent met je (Massey) Ferguson tractor of machine hebt verricht.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Op stap door heel Eindhoven

Bericht door admin »

Het is weer zover.

De laatste schoolweek is weer begonnen. Dat betekent dat het Ariëns toneel weer een toneelstuk op voert vanaf de platte kar. Voor het derde jaar mag AnnaTEFka deze platte kar door heel Eindhoven rijden.
De middag voorstelling (premiere) werd gespeeld op het terras van Pand P.
De middag voorstelling (premiere) werd gespeeld op het terras van Pand P.
IMG_20160716_132050.jpg (162.78 KiB) 5956 keer bekeken
De avondvoorstelling werd gespeeld op een stukje groen in de wijk Gijzenrooij.
De avondvoorstelling werd gespeeld op een stukje groen in de wijk Gijzenrooij.
IMG_20160716_194331.jpg (223.94 KiB) 5956 keer bekeken
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

massey 35
Berichten: 1197
Lid geworden op: zo 31 jul 2011 15:58
Locatie: Achterhoek

Re: Op stap door heel Eindhoven

Bericht door massey 35 »

Hallo Gerrit,

Wat is dit?

1 Als mijn haar maar goed zit.

2 Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
Annatefka is de schoonste van het land.

Het valt echt niet mee om met een landbouw voertuig door Eindhoven te rijden met al die auto's, motors, bromfietsen en fietsers die zelf nog nooit met zo'n voertuig hebben gereden.
En het is bij al die EIKELS:
IK heb voorrang, IK kan er nog wel langs en dan had die stomme tractor chauffeur maar uit zijn doppen moeten kijken.
Kan de politie tenminste nooit zeggen dat je geen linker en rechter spiegel had.

Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Op stap door heel Eindhoven

Bericht door admin »

Hoi Wim,

Met de trekker in Eindhoven is redelijk te doen. Kies de wat drukkere routes over bredere wegen. Alleen uitvoegen naar links lukt niet. Grootste probleem punt zijn de vluchtheuvels in het midden van de weg. Daar heb je als automobilist aan 10m genoeg om voor de trekker te komen. Meestal zie ik het tegenwoordig van te voren aankomen.

Normaal heb ik alleen de kleine spiegels er op zitten. Dan kan het net een beetje zien.
Echter de toneel wagen is zo breed dat ik door de klein spiegels alleen toneelwagen zien.
Dan doen die tijdelijke extra spiegels wonderen kan ik je zeggen.

Dat AnnaTEFka de schoonste van het land is, weten we toch allemaal :D :D :D .
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Op stap door heel Eindhoven

Bericht door admin »

Het zit er weer op.

Alles is goed verlopen. De voorstelling zijn goed ontvangen bij het plubliek. Leuke reacties teruggekregen.
Annatefka heeft het goed gedaan. Ze had alleen op een bepaald moment start problemen. Gelukkig liet ze goed aanduwen.

Later bleek dat een defecte spanningsregelaar de reden was dat de accu niet werd opgeladen. Toen die vervangen was, werkte alles weer.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

Plaats reactie