Aanhanger op hol

Deel mee aan de andere forum bezoekers welke werkzaamheden je recent met je (Massey) Ferguson tractor of machine hebt verricht.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
MichelvanDoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 11 okt 2013 11:29

Aanhanger op hol

Bericht door MichelvanDoorn »

Sinds kort ben ik in het bezit van een MF 25. Vele die mijn trekkertje zien krijgen spontaan een glim lach op hun gezicht en zeggen zo ene heb we nog nie gezien :D.
Ik gebruik mijn trekkertje voor de paarendak te slepen en om mijn mest naar een boer te brengen.
De eerste keer dat ik dit deed ging het lelijk mis of eigen lijk net goed... :roll:
Het is een kleine 8 km rijden van mij naar de boer waar ik mijn mest brengt..een leuk rittje met een redelijk volle aanhangwagen met mest. m3 of 4.aangekomen op mijn plaats van bestemming moest ik alleen nog een flinke hol naar beneden..beneden aangekomen een bocht naar links en.....daar ging de aanhanger recht op een schuur af. De plaat waar de trekhaak aan vast zat was door de vorige eigenaar van mijn MF zeer slecht gelast, en brak dan ook helemaal af. gelukkig was de schade niet groot maar de schrik zat er even goed in.

fergie
Berichten: 4790
Lid geworden op: vr 01 dec 2006 21:47
Locatie: op de rand van het oude en nieuwe land ! (NOP)
Contacteer:

Re: Aanhanger op hol

Bericht door fergie »

Hello Michel,

Goed te zien dat ook dit "oepsje" goed is afgelopen.

Groetjes,

René.
Fergie stuff : TED20(1950),TEF20(1954), FE35 TVO/basic, MF35(4-cyl. diesel)/deluxe, MF1200-MP, 9 tine springloaded tiller, earth scoop, high lift loader, 2 furrow 10" fergie plough,3 furrow MF plough, MF butterfly plough, fergie 3 T tipper, belt-pulley Non fergie stuff : Hanomag Robust 901AS, diverse stationair:Wolseley, Petter, Bernard,Deutz,Hatz

Ik ben van plan eeuwig te leven, tot noch toe gaat het best....

Plaats reactie