even voorstellen

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Charles
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 18 aug 2019 15:09

even voorstellen

Bericht door Charles »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Charles en woon in De Rips een klein dorpje in het zuiden van Brabant.
Ik ben sinds kort in het bezit van een Ferguson tef uit 1956, deze trekker is een beetje jeugdsentiment omdat dit de eerste trekker was waar ik als klein manneke op gereden heb tijdens het hooien bij mijn oom.
Alleen zijn we nu zo'n 45 jaar verder en deze tractor ook.....het is ook zodoende dat ik met dit forum in aanraking ben gekomen omdat je via internet het een en ander uit probeert te zoeken om de trekker weer in goede staat te krijgen.

Groetjes Charles

admin
Site Admin
Berichten: 2276
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 8:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door admin »

Hoi Charles,

Welkom op het forum.
Succes met de restauratie van je TEF.
En als je vragen hebt, stel je ze maar.
Groetjes Gerrit Preuter

Ferguson TEF, Ferguson kantelploeg, Ferguson Grondschaaf (Earth Scoop), Massey Ferguson cultivator

Schukken maaibalk, zelfbouw palletdrager en zelfbouw aanhanger

luc goede
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 17 nov 2019 15:54

Re: even voorstellen

Bericht door luc goede »

Charles schreef: ma 23 sep 2019 19:52 Hallo allemaal,

Mijn naam is Charles en woon in De Rips een klein dorpje in het zuiden van Brabant.
Ik ben sinds kort in het bezit van een Ferguson tef uit 1956, deze trekker is een beetje jeugdsentiment omdat dit de eerste trekker was waar ik als klein manneke op gereden heb tijdens het hooien bij mijn oom.
Alleen zijn we nu zo'n 45 jaar verder en deze tractor ook.....het is ook zodoende dat ik met dit forum in aanraking ben gekomen omdat je via internet het een en ander uit probeert te zoeken om de trekker weer in goede staat te krijgen.

Groetjes Charles
Is dit de charles
van gebr. van Antwerpen

Charles
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 18 aug 2019 15:09

Re: even voorstellen

Bericht door Charles »

Ja, inderdaad

Plaats reactie