Nieuw lid , even voorstellen.

Stel hier jezelf eens voor aan de andere Ferguson liefhebbers.

Het is dus niet de bedoeling om hier technische vragen te stellen.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
Gebroeders Hes
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 03 jan 2016 12:14

Nieuw lid , even voorstellen.

Bericht door Gebroeders Hes »

Garage Hes.jpg
Garage Hes.jpg (102.48 KiB) 7009 keer bekeken
Goedemorgen, bedankt allereerst voor de acceptatie.
Mijn naam is Fred ben 50 jaar oud en heb een Ferguson TED uit 1950.
Ik heb hem al een paar jaar en gebruik hem steeds meer in de zaak.
Ik heb een eenmans autogarage en ben toch maar wat blij dat ik de TED heb in verband met zware dingen tillen.
Wat je op oliedruk kunt doen moet je niet op bloeddruk doen zegt een familielid van mij altijd.
Als ik een motor moet vervangen van een auto dan vervoer ik hem vanuit een container achter de werkplaats naar de werkplaats.Erg gemakkelijk want ik heb er een werkplaatskraan aangemaakt.
Al een paar keer gebruikt in 2015.
Mijn nickname komt van Garage Gebroeders Hes te Niekerk(Ulrum)
Ik denk dat er wel forumleden zijn die een tractor uit de dagen van weleer bezitten waar deze naam op staat hetzij in stickervorm of op een koperen plaatje.
Mijn vader die nu bijna 89 jaar oud is is daar altijd werkplaatschef geweest.
Als ik nu gauw onder de knie krijg hoe ik fotoos moet plaatsen dan zal ik er een paar oude opzetten uit de 40 - 50 er jaren van ferguson gerelateerde dingen. Hoop tot spoedig.

hans eshuis
Berichten: 1452
Lid geworden op: ma 29 jan 2007 20:49
Locatie: loozen

Re: Nieuw lid , even voorstellen.

Bericht door hans eshuis »

hoi

Welkom en zeer benieuwt naar de oude foto,s!

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

Symen
Berichten: 1047
Lid geworden op: do 26 jul 2007 12:12
Locatie: Drachten

Re: Nieuw lid , even voorstellen.

Bericht door Symen »

Welkom Fred,

treffen wij elkaar al weer. Nu niet op facebook maar op de site Annatefka. :D Symen.
ferguson te, tea, tec, ted, tef, tet, 30 vineyard, fordson dexta en ford dearborn 8NAN, ford ferguson (9N). Rasspe, Schukken en Franse Ferguson maaibalk, 2 schaar Rumptstad en Dearborn rondgaande ploeg, 2 schaar Ferguson en 3 schaar MF rondgaande ploeg, Dearborn 1 schaar heen en weer gaande ploeg, ferguson jack, high lift loader, MF 712 mestverspreider.


Make time for your hobby!

Plaats reactie