LFE maaibalk

Hier kunnen alle vragen over tractoren van andere merken gesteld worden. Voordat je hier een vraag steld, bedenk wel dat de kennis van de ander merken minders is dan die van Massey Ferguson.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
rowanmeijs
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 10 okt 2011 22:14

LFE maaibalk

Bericht door rowanmeijs »

Beste.

Ik ben sinds kort in bezit van een LFE maaibalk voor in de hef.
Maaier werkt maar er moeten nieuwe meshouders op en 2 nieuwe ondermessen.
weet iemand waar ik deze kan krijgen heb al bij een aantal bedrijven gevraagd maar nergens weten ze nog wat van deze maaibalk te liggen.
Ook op internet/google kan ik niet vinden of er nog iets van deze balk te verkrijgen is.
Misschien weet iemand onderdelen te liggen mag ook van een ander merk als deze maar past.
alvast bedankt voor uw tijd.

met vriendelijke groet Rowan

massey 35
Berichten: 1197
Lid geworden op: zo 31 jul 2011 15:58
Locatie: Achterhoek

Re: LFE maaibalk

Bericht door massey 35 »

Hallo Rowan,

Je kunt het proberen bij Dedden in Steenwijk, bij Kramp in Varsseveld en bij Granit.
De laatste 2 kan ook via een plaatselijke LMB.
In Duitsland en Oostenrijk worden maaibalken meer gebruikt dan in ons land, dus misschien daar eens rondneuzen via internet of op een show.
Wel de OUDE versleten delen meenemen voor de nummers die er soms op staan en de maat.
De verschillen zijn soms HEEL KLEIN, maar dan past het dus NIET!!!!!!!

Groeten Wim.
MF 35/4 diesel 1958, FE 35 diesel goudbuik 1957, rondgaande 2 schaar Ferguson ploeg, Mörtl 3 punt maaibalk, Bernard Moteurs W 12, Wolseley WD 9

reind
Berichten: 146
Lid geworden op: za 02 dec 2006 13:14
Locatie: Heeten

Re: LFE maaibalk

Bericht door reind »

Ben wel benieuwd of er nog iets is te vinden, ik heb zelf ook nog LFE maaibalk voor in de hef.
Bepaalde onderdelen zijn van andere duitse merken wel te gebruiken denk ik.
Voor de mesjes van het maaimes gebruik ik die voor een IHC balk.
Ook heb ik al onderdelen gevonden die bij S en S worden gebuikt.
Mocht ik meer vinden laat ik het hier even weten.
Ferguson Ted petroleum1953, M-F 133 3cil 1968. En ander antiek.
w.o. LFE 3 punt maaibalk 1963, Rud Sack ploeg 1930, Allen Oxford TS 1957, Agria 1700 D tuinfrees, Gutbrod tuinploeg, bungartz tuinfreesje, Trabant 601 1964, smid gebouwde melkbussen 3 punt bak, smid gebouwde achterlader met bak en vork jaren 60

rowanmeijs
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 10 okt 2011 22:14

Re: LFE maaibalk

Bericht door rowanmeijs »

Bedankt voor de reactie ik ben hard op zoek maar heb iemand gevonden die denkt dat hij nog onderdelen weet te vinden.
als ik iets heb gevonden dan zullen de fotos van de maaibalk volgen en laat ik jullie ook weten waar en welke onderdelen te verkrijgen zijn.

Plaats reactie