dol gedraaide distributie as

Hier kunnen alle vragen over tractoren van andere merken gesteld worden. Voordat je hier een vraag steld, bedenk wel dat de kennis van de ander merken minders is dan die van Massey Ferguson.

Moderators: Tony, fergie, admin

Plaats reactie
9n8n
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 03 feb 2013 16:08

dol gedraaide distributie as

Bericht door 9n8n »

Hierbij een vraag over een BMC motor betreffende distributie gedeelte.

Mijn Nuffield had een kapot lager in het aandrijf gedeelte van de brandstof pomp. Nu ik het distributie deksel heb verwijderd
kom ik een dolgedraaide korte as met linkse draad tegen waar het tussentandwiel van de distributie op loopt.
De draad in het blok is nog oke, maar ik kan de as nu niet meer vast zetten. Wat is een oplossing?

Groeten Egbert
Mijn materiaal: Nuffield 342, Ford 8nan, Ford 9nan. Dearborn werktuigen: 2 wegploeg ,cordwoodsaw, 12 en 14 inch 2 schaarploeg, dirtscoop en cultivator.
Ford ransomes 2 schaar ploeg, 2x Miedema wagen en schukken maaibalk.

hans eshuis
Berichten: 1452
Lid geworden op: ma 29 jan 2007 20:49
Locatie: loozen

Re: dol gedraaide distributie as

Bericht door hans eshuis »

hoi

En een andere is niet te vinden?

mvg hans eshuis
2n,2nan, te 20, te-p3,tea, tec, ted, 4x tef, tek, fe35, mf 35 petrolium, 35 4cil, 3x mf 65 mk1 en 2, mf 135, mf 178, mf 205,203, industie, mf 675, mf 390t, mf 1200 knikker, voorlader 735, vaste tand en met 2x veer cultivator, dorspoelies, aard schop, 3x ploeg 2 schaar, ploeg mf 798, krome woelpoot, aardapel aanvuller,aardapel poter ,automatiche aardapel poter mf 718, aardapel rooier,
2 xcirkelzaag, schijfeg, jack, banana voorlader, kunstmest strooier, melkbussen bakje, vertragingsbak te serie

Plaats reactie